Terwijl de medicatie de behandeling van hypertensie beschikbaar zijn, heeft onderzoek aangetoond dat een bescheiden levensstijl en veranderingen in het dieet kunnen behandelen helpen en vaak vertragen of voorkomen van hoge bloeddruk.
Mensen die proberen te hypertensie vaak geadviseerd om natrium verlagen, kalium te verhogen, de calorieën te letten, en een redelijk gewicht te handhaven.
Na zijn vijf beste boeken over hypertensie dieet
Het DASH dieet voor Hypertensie
Het DASH dieet voor hypertensie,aanbevolen door de American Heart Association, is aangetoond in studies met een lagere bloeddruk in twee weken zonder het gebruik van drugs. De DASH (Dietary Approaches to Stop Hypertension) dieet benadrukt fruit, groenten en vetarme zuivelproducten, inclusief matige hoeveelheden vis, gevogelte, en noten, en vermindert de consumptie van rood vlees en snoep. Studies van de National Institutes of Health volgden 800 deelnemers en vond dat het DASH-dieet bloeddruk zo veel zakkentypische medicatie.
————————————————– ——————————
De DASH Dieet actieplan Op basis van de National Institutes of Health Research: Dietary Approaches to Stop Hypertension
De DASH Dieet (Dietary Approaches to Stop Hypertension), is bewezen in meerdere National Institutes of Health (NIH) onderzoeken de lagere bloeddruk en cholesterol zonder medicatie. Het is het dieet aanbevolen door de NIHvoor het verlagen van de bloeddruk. De 2005 Dietary Guidelines for Americans raadt dit eten plan voor iedereen. En de DASH-voeding vormt de basis voor de nieuwe MyPyramid.
Hypertensie dieet – http://www.spiritindia.com
Dr Anil Singhal, MD
Gezondheidszorg: Best Health Care artikelen op http://www.spiritindia.com
Thanks To : Signs Systems flixya.com/blog/wileyafinley flixya.com/blog/cyryljozefab