Miracle Banana Diet – Is het de gemakkelijkste dieet ooit?

Noodzaak om gewicht te verliezen? Als je hebt gehoord van het wonder bananen dieet u wellicht weet is het ook wel de 'makkelijkste dieet ooit ". Het dieet is de eenvoud zelf, maar ook als gezond en zorgeloos.

1. Te druk om Dieet? Net Eet een banaan of twee voor ontbijt

De essentie van de banaan dieet is eenvoudig. Je eet gewoon een banaan of twee voor het ontbijt terwijl u geniet van water op kamertemperatuur. Dat is je hele ontbijt, en het is min of meer de heledieet ook.

Het enige andere wat je moet weten is dat je vroeg naar bed moet, en je hoeft niet op dieet andere wijzigingen aanbrengen aan je.

Ik adviseerde het wonder bananen dieet om een klant een jaar geleden, en ik had haar niet gezien voor maanden. Per toeval ontmoette ik haar op een zakelijke bijeenkomst en ik kon mijn ogen niet geloven. Ze zag er geweldig: ze had verloren ten minste 60 pond. Het was moeilijk te geloven dat dit dezelfde persoon was die ik had gezien in mijn kantoor. Ze glimlachteen zei: "Ja, je hebt gelijk – de banaan dieet werkt echt!"

Ze zei dat het merendeel van de tijd dat ze vergeet dat ze op een dieet. Alles wat ze doet, is eten van bananen voor het ontbijt. Ze ging op mij vertellen hoeveel energie die ze heeft. Ze heeft onlangs verloor haar baan in de recessie, maar twee dagen later liep een andere baan. Ze is al veel meer vertrouwen, omdat die ingaat op het dieet.

Zoals vele anderen hebben mij verteld: dat is een verborgen voordeel van de bananen dieet – u voelt zich groot enhebben veel meer energie.

2. Conquer Uw Voedsel Obsession: Eet wat u wilt

Als je constant op een dieet kan het lijken alsof je geobsedeerd met voedsel. Je bent constant zorgen over wat je moet eten en wanneer, en de meeste van de tijd dat u zich schuldig voelen, omdat u denkt dat u het verkeerde voedsel eten.

De banaan voeding elimineert uw voedsel obsessie. Je kan echt eten wat je wilt, maar u zult versteld staan dat je gewoon het gevoel dat het eten van meer gezond, en jedoen.

3. De sleutel tot de Landdag 's Succes: het is gezond

De banaan is zeer gezond dieet. Bananen helpen om beter te slapen, en je stemming te verbeteren.

Ik hoorde van een dame, die genoot van haar bananen zoveel at ze hen voor snacks en gedurende de dag. Dit betekende dat ze niet donuts en koekjes eten, en de kilo gesmolten is.

Probeer het wonder bananen dieet – u zult het ermee eens dat het gemakkelijkste dieet ooit.

Thanks To : Headset Spacers Balance Trainers Special Topics Books flixya.com/blog/norbertsclar

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

