Alabama 3 dagen dieet – Een evaluatie

De Alabama 3 dagen dieet is algemeen bekend geworden als een snel gewichtsverlies dieet dat is gerapporteerd naar Alabama zijn oorsprong in een ziekenhuis, gelegen in. Andere rapporten plaats de bron als de Universiteit van Alabama. Er zijn claims dat de gebruikers in staat zijn om maximaal te verliezen 10 pond in slechts 3 dagen door het volgen van deze eenvoudige dieet plan.

Hoewel de feitelijke begin van dit dieet niet duidelijk zijn, is het duidelijk dat de details van het menu hebben op grote schaal verspreid Alabama en de3 Day Diet is bekend in het hele internet onder verschillende namen, zoals de Tonijn Diet, 3 Day Diet tonijn, 3 Day Diet Cardiac, Cardiac Diet Birmingham, Ziekenhuis 3 Day Diet, Army 3 dagen dieet, en nog veel meer. Geen van de genoemde instellingen heeft beweerd dat zij als hun eigen creatie.

Zoals het menu van deze plannen verschillende diëten zijn zeer vergelijkbaar zijn, kan zij worden geacht in wezen hetzelfde zijn.

De Alabama 3 dagen dieet zorgt voor eenlage niveau van de dagelijkse calorieën in het menu plannen, die betrekking hebben ontbijt, lunch en diner. Dit is waarschijnlijk de belangrijkste reden voor gewichtsverlies tijdens het dieet, samen met waterverlies. De groepen voedingsmiddelen zijn voornamelijk eiwitten en een aantal koolhydraten, met weinig vet inbegrepen.

Het drinken van minstens 6 kopjes water per dag wordt aanbevolen en 8 bekers verdient de voorkeur. Dit helpt met de normale functies van het lichaam, evenals de spijsvertering.

De belangrijkste bronnen van eiwitten zijn tonijn, eieren, en een kleinebedrag van kaas, zoals cheddar of kwark.

Groenten en fruit, waaronder broccoli, worteltjes, banaan en pompelmoes, evenals toast, leveren de koolhydraten.

Zwarte thee of koffie is toegestaan bij de maaltijd. Een kunstmatige zoetstof is toegestaan, maar niet van suiker of honing.

Gewicht verlies als gevolg van de 3 dagen dieet Alabama kan worden toegeschreven aan twee bronnen: ten eerste, het niveau van de calorieën per dag beschikbaar is slechts ongeveer 1.000 calorieën en het lichaam zal verbruiken veel meerdan dat met de normale activiteiten. Ten tweede, het lage niveau van koolhydraten niet zal water vast te houden in het lichaam, zo zal de neiging om te worden verloren.

Enkele bedenkingen bij de voeding zijn onder meer:

1. Als het voedsel hoeveelheden beperkt zijn, het lichaam de neiging om het activeren van een mechanisme dat de opslag van vetten en energie bespaart. Het vermindert ook de stofwisseling en minder energie beschikbaar is. Dit behoud maakt het moeilijker om vet te verliezen.

2. Het dieet is niet erg vullen en zijn knagende hongerwaarschijnlijk is, vooral aan het eind van de drie dagen. Dit is niet alleen oncomfortabel, maar plaatsen stress op het lichaam.

3. Heeft u honger aan het eind van de voeding is waarschijnlijk verloren stimuleren overmatig gebruik in de 'normale' voedingsmiddelen na 3 dagen, dat is contra-productief en herstelt alle gewicht dat is geweest.

4. Het beperkte bereik van voedsel beschikbaar betekent dat de inname van voedingsstoffen laag is en dit kan ook gevolgen hebben voor de gezondheid als het 3 dagen dieet Alabama wordt voortgezet voor een langereperiode.

5. Gevoelens van honger en, eventueel, kan de verveling te maken het moeilijk om te blijven bestaan met het programma van het gewichtsverlies.

6. De bovengenoemde overwegingen maken dit dieet niet geschikt voor een lange termijn strategie voor gewichtsverlies.

Dieters zou moeten overwegen dat het bereiken van een duurzame gewichtsafname is meer waarschijnlijk met een breder en interessanter aanbod van voedingsmiddelen als onderdeel van een voortdurend plan voor een goede gezondheid. Variety dieet helpt ook om meer interessant – dat is minder saai – zodat deaanbevolen richtsnoeren zijn meer kan worden gevolgd. Menu plannen die een techniek die bekend staat als calorie verschuiven gevolgd en hield rekening met je eigen eten voorkeuren, zou ook kunnen helpen met dit.

Zoals de Alabama 3 dagen dieet biedt een zeer beperkte calorieën en voedingsstoffen, evenals enkele stress op het lichaam en de knagende honger, is het waarschijnlijk dat deze benadering niet zal uitkomst geven een bevredigend lange termijn. Bovendien kan het goed aan te moedigen voedsel binging bij de voltooiing van het dieeten eerder gewichtsverlies zou al snel ongedaan gemaakt worden.

My Links : Awnings & Shelters Massage Tables flixya.com/blog/bazylihipolity my.opera.com/bernardjaceko/blog/ flixya.com/blog/franciszekagnie

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s