Eten Voedsel van het Dieet word je dik

Je hebt een keuze gemaakt om meer zorgvuldig en een aantal losse eten
gewicht.

Je gaat naar de supermarkt en ga je naar de vetarme
maaltijden, light-frisdranken, suiker gratis hapjes en vult u uw trolley.
Als u denkt dat het kopen van al deze producten gaat u profiteren
denk opnieuw.

Nieuw onderzoek toont aan dat de keuze van "mager" opties is
kans om je dikker.

Dit idee is gezond eten niet zo gezond na al.
Het kiezen van de skinny optie is de kans grotermaken op je
verbruiken meer suiker en zout.

Ook zal u het gevoel meer honger.

Wetenschappers van de Purdue Universiteit hebben aangetoond Indiana kunstmatige
zoetstoffen in light-frisdranken maakt ons meer willen eten.
Wat deze kunstmatige zoetstoffen doen is het signaal naar onze hersenen te vertellen
ons om calorieën te verwachten.

Als er geen meer calorieën te komen, hebben we de drang om meer te eten
te compenseren.

Ik besloot om hun bevindingen te controleren voor mezelf en als deze zo te ziengenoemd
gezond eten gezonde opties waren.

Voor een week heb ik gekozen de markt gebracht als voedingsmiddelen met vermageren of de gezondheid
voordelen.

Ik at de de hoeveelheden die ik nodig had om een vol gevoel.
Voor de tweede week volgde ik de stijl van het eten van GI dieet plan.
Nogmaals, ik at zoveel als nodig in te vullen vol. Ik woog mezelf vóór en na
elke week. Je zou denken dat je meer gewicht verliest door het hebben van de
speciale dieetvoeding.

Hier is het resultaat vanweek een.
Dieet voeding verdict

Na een paar dagen voelde ik me meer honger en traag. Ik begon te voelen
opgeblazen. Ik heb absoluut niet zo goed voelen als in week twee en kreeg ik verveeld
met het voedsel. Ik begon te kijken naar labels en was verbaasd dat zelfs
hoewel sommige voedingsmiddelen zei, laag-vet, ze waren nog steeds zeer hoog in calorieën zout
en suiker. Tegen het einde van de week een, had ik op 3 pond.

Hier is het resultaat van week twee.
GI-dieet plan verdict

Ik voelde me volledig aan allede tijd dat ik dacht dat de voorbereiding van mijn eten zou een pijn, maar worden
Het was eenvoudig. Mijn energie niveau ging omhoog en ik werd uit bed springen in
de ochtenden. Ik was in staat zich beter te concentreren en was alert. Op de
einde van de week twee ik heb verloren van 6 pond.

Eindoordeel

Als u een beroep doen op dieet voedsel vervolgens, op basis van mijn ervaring, het lijkt alsof
Het is tijd om te stoppen wordt genomen door de grote vorderingen op de voorkant van voedsel
verpakking like-
Low-fat
Dieet
Gereduceerdsuiker
plaats wat je moet kijken is de kleine lettertjes op de voedings-labels.
Neem een kijkje op mijn vijf punt te controleren lijst van eenvoudig om fouten te maken dan-
U kunt voorkomen dat het dieet eten val. Die leidt tot het aantrekken van gewicht eten
zogenaamde gezonde opties.

1. Met een verlaagd vetgehalte betekent niet dat vetarme of laag in calorieën. Het betekent eigenlijk
het eten is 25 procent minder vet dan de originele producten. In het geval van
voedsel zoals taramasalata, dat rijk is aan vet inde eerste plaats, het verlaagde vetgehalte
versie kan beter, maar het is nog steeds hoog in vet en calorieën.

2. Laag vet niet in de lage gemiddelde calorieën. Veel laag vetgehalte puddingen, cakes en
biscuits te gebruiken om alle suiker van het vet dat is verwijderd vervangen. Altijd
check de kleine lettertjes calorieën per portie.

3. Gezond eten klaar maaltijden in supermarkten varieert komen vaak in grote
portiegrootte. Dus terwijl ze klein zijn in vet en zout, ze hebben veel
calorieën.

4. Wordenzich ervan bewust dat als je jezelf koopt dieet voedsel dat je kind dat kan, want
u heeft een gezonde voeding kiezen, kunt u vervolgens gaan en make-up voor het
door het eten later meer.

5. Veel dieetvoeding kunnen lagere calorieën, maar ze hebben nog steeds veel
zout. Te veel zout zorgt ervoor dat je lichaam vast te houden om het overtollige water tot
3 pond waard is, zodat je uiteindelijk met een opgeblazen gevoel en gezwollen polsen en
enkels.

See Also : Jumping Trainers Awnings & Shelters Merrell Shoes flixya.com/blog/apoloniushalina flixya.com/blog/trudyshubert flixya.com/blog/andrzejfilipe

This entry was posted in Diet Articles and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

