Een dieet plan om Acid Reflux Combat

Acid reflux is een aandoening die duizenden Amerikanen beïnvloedt. Voor sommige mensen is de aandoening is zeldzaam en niet te vaak mengen in hun dagelijkse activiteiten, maar voor andere mensen is het bijna constant. Sommige van de symptomen kunnen bestaan uit brandend maagzuur, bittere vloeistof in de mond, pijn op de borst, heesheid, hoestbuien, en zelfs kortademigheid. De symptomen kunnen zo pijnlijk dat zij leiden tot slapeloosheid, verlies van eetlust en moeite met concentreren. Echter, het recht> Dieet kan deze symptomen verlichten, zelfs voor mensen met de slechtste zure reflux.

Met het oog op zure reflux begrijpen, moeten we beginnen met de slokdarm. De slokdarm is de buis die voedsel van de mond naar de maag voor de vertering. Het onderste deel van het tobben heeft een speciale spier rond het dat meestal goed gesloten blijft, alleen de opening heel kort om voedsel en vloeistof in de maag wanneer we eten. Deze spier, bij goed werkt, werkt om te voorkomen dat het verkeer vanmaagzuur in de slokdarm. Als de spier verzwakt en kan maagzuur op te spetteren in de slokdarm, de symptomen van zure reflux optreden. Zure reflux symptomen worden versterkt door pikante of vettig diëten.

Diëten plannen ter voorkoming of zure reflux en de ongemakkelijke symptomen te verminderen zijn gemakkelijk te vinden en te volgen. Items in alle groepen die het fundamentele voedsel (granen, groenten, fruit, zuivelproducten en vlees) kunnen worden geconsumeerd met een paar zeer belangrijke uitzonderingen. De meeste diëtenhet leven geroepen om zure reflux vermindering van het ongemak in het algemeen voldoen aan de RDA (RDA) van de National Research Council. Het enige supplement dat nodig kan zijn is een vitamine C supplement, omdat voedingsmiddelen met citroenzuur, zoals sinaasappels en tomaten, kan verergeren zure reflux.

Bij het aanmaken van een dieet te verminderen zure reflux, is het belangrijker om zich te concentreren op wat niet te eten in plaats van een lijst maken van wat je moet eten. Voedingsmiddelen en dranken om te voorkomen dat allecafeïnehoudende dranken (thee, koffie en frisdrank meeste), alle vruchten die citroenzuur (sinaasappelen, grapefruits, citroenen en limoenen), alle gekruid eten, chocolade, crème soepen, volle melk, iets vettige of gebakken (zoals fast food), en pepermunt of groene munt. Eten met een laag vetgehalte, vers voedsel zonder al te veel specerijen is de sleutel tot de planning van een effectieve vermindering van zure reflux dieet.

Er zijn andere maatregelen te nemen om de genezende dieet kwaliteiten van een vermindering van zure reflux. Alsje rookt, stop; nicotine verzwakt de onderste slokdarm spier, waardoor het makkelijker voor zuur uit je maag te passeren. Vermijd ook kauwgom en een hard snoepje als ze ervoor zorgen dat u de lucht door te slikken, die leidt tot boeren en reflux. Niet eten voor het slapen gaan of onmiddellijk na het afwerken van een maaltijd te leggen. Liggend maakt van zuur uit je maag om meer gemakkelijk de richting van uw slokdarm. Als je moet gaan liggen na het eten, verhogen je hoofd op extra kussens. Ten slotte, draag geen strakke kleding envoorkomen dat het eten in een voorovergebogen positie. Als u het dieet te volgen richtlijnen voor mensen met een zure reflux, start je beter te voelen om weg rechts.

Recommend : Vitamins Chain Guards Skin Ailments flixya.com/blog/winniesjacob flixya.com/blog/alojzyfabianb

This entry was posted in Diet Articles and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s