Is het South Beach dieet werkt het?

Het South Beach dieet is al geruime tijd. Met behulp van een drie fase systeem waar je eet anders, afhankelijk van in welk stadium u bent op in het programma. De vraag is eigenlijk, na het doornemen van zoveel harde werk en doet South Beach dieet werkt het? Laten we eens kijken naar het in detail te weten te komen wat er werkelijk aan de hand is.

Fase 1 – Tijdens fase 1 van het dieet dat je bent zeer beperkt in het eten, bent u niet toegestaan om brood te consumeren voedsel zoals,rijst, aardappelen, pasta of gebakken goederen. Zelfs traditioneel gezonde voedingsmiddelen, zoals fruit zijn off limits, en uiteraard moet komen als u niet verbazen dat snoep, cake, koekjes, ijs en alcohol zijn uit het menu. Dit is voor het laatst voor ongeveer 2 weken en is de zwaarste en meest strikte deel van het dieet richt zich vooral op consumeren 62% uit vet (gezonde vetten die zijn verkregen door mager vlees) 28% eiwit en 10% koolhydraten.

Dit betekent dat u zullen verbruiken hoofdzakelijk vis, zeevoedingsmiddelen, soja en visolie met mayonaise en zachte margarine als alternatieve bronnen. Het doel van deze fase is voor u om zoveel mogelijk gewicht (de meeste deskundigen het citaat tussen 8-13 pond in het schuurtje 2 weken). Echter, toen ik probeerde het gebruik van deze was het heel moeilijk vast te houden aan de maaltijd plannen en vervolgens alleen verloor 5 pond in de loop van 2 weken.

Fase 2 – Hoewel fase 2 is niet zo streng zijn als fase 1 met de geleidelijke invoering van meer koolhydraten zoals zoeteaardappelen, volkoren brood, volkoren rijst, volkoren pasta en sommige soorten groenten, verwachten dat je je gewichtsverlies in kleinere stappen te zien. Het dieet verwacht gebruikers al verloren aanzienlijke bedragen van gewicht tijdens fase 1 en fase 2 is meer over geleidelijk gewichtsverlies naar uw ideale gewicht doel. Ik ben sceptisch over de effectiviteit van deze fase ook.

Het probleem is, na het doorlopen van fase 1, fase 2 doet weinig om de drang van het lichaam om voedsel te eten dempingdie wij hadden verboden. U moet beschikken over grote zelfbeschikking te blijven in deze fase (die laatste zou een zeer lange tijd als je veel gewicht te verliezen) en het leunt zwaar op met goed succes in fase 1 (die ik niet heb) om je te motiveren om verder te gaan. Ik heb geprobeerd een dieet te volgen dit naar mijn beste vermogen, en hoewel ik niet verliest geen gewicht, Ik heb echter wel lukt om een onderhoud ik mijn nieuwe gewicht uit fase.

Fase 3 – Ik heb er nooit in geslaagd tot en met 3 fase te bereiken, hoewelIk heb wel alle materialen die haar betreffen. Het dieet van fase 3 is heel graag fase 2, consumeren op 33% eiwit, 28% koolhydraten en 39% vet dieet, nu het dieet is te veronderstellen handhaven een manier van leven die je kunt. Helaas, voor iemand zoals ik die graag leven zo volledig en ervaring veel verschillende soorten voedsel zoals een dieet was echt ontoereikend zijn om wat ik geloofde inch

Tot slot, hoewel ik wel wat gewicht verliezen, die ik erin geslaagd omstand te houden voor enkele weken, als het dieet was geen genot voor mij en omdat ik niet echt te zien goede resultaten in de eerste fase I zakte langzaam terug in mijn oude wegen en op mijn oude gewicht.

Tags : pioneer car stereo Step Machines Frames flixya.com/blog/fabianjulianf

This entry was posted in Diet Articles. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

