Atkins dieet Ideeën

Het Atkins-dieet is een van de meest populaire diëten die er zijn. Het is ook een van de gemakkelijkste dieet om u te helpen gewicht te verliezen, maar, hoewel alles wat u moet weten is opgenomen in de boeken en andere informatie die u ontvangt, zijn er een paar misvattingen die lijners tegenkomen. Het maken van deze fouten kunnen interfereren met hoeveel gewicht je bent eigenlijk te verliezen en hoe effectief Atkins is voor jou. Als je gevonden hebt dat je niet zo veel gewicht verliezen als jewaren, of dat u begint te plannen gewicht op het Atkins, zorg ervoor dat u na het dieet correct, en niet het maken van een of meer van deze gemeenschappelijke fouten.

Een van de meest voorkomende fouten die de meeste mensen maken is niet genoeg water drinkt. Het is belangrijk dat je lichaam volledig is gehydrateerd terwijl je aan het doen zijn het Atkins-plan. Dit betekent dat u moet drinken minstens 64 liter water per dag. Dit is gelijk aan 8 volle glazen water per dag. Meestal kan worden gemaskeerd en dorstte maken, het lijkt alsof je honger hebt. Wanneer u zich goed gehydrateerd je niet verlangen het voedsel moet je niet eten tijdens het dieet.

Een andere veel voorkomende fout lijners te maken op het Atkins-dieet is het niet eten regelmatig. Het is belangrijk dat u niet meer dan 5 uur wakker te gaan zonder het eten van een snack met zowel eiwitten en vetten. Er zijn twee ongelukkige bijwerkingen wanneer u ervoor kiest om maaltijden over te slaan. Uw bloedsuikerspiegel met drop eerst in je hunkert naar koolhydratenzoals suiker en brood. Ten tweede, als u doorgaat met maaltijden overslaan uw stofwisseling zal vertragen, wat uiteindelijk zal het moeilijk maken voor u om het gewicht te verliezen u wilt. Het is het beste om goed te eten en regelmatig, terwijl op het dieet.

Cafeïne en aspartaam zijn twee dingen die je wilt vermijden, terwijl op het dieet in al zijn vormen. Dit kan zeer moeilijk zijn voor de lijners die drinken, zoals cafeïne dieetsoda, thee, of koffie op een regelmatige basis. Veel lijners beseffen nietis dat de cafeïne in allerlei producten, en ze moet worden vermeden. Aspartaam bevatten, moeten ook worden vermeden. Het kan worden het vaakst gevonden in light-frisdranken en suiker-vrije gelatine. Beide cafeïne en aspartaam kunnen invloed hebben op uw bloedsuikerspiegel op een negatieve manier. Het consumeren van deze ingrediënten kan ertoe leiden dat u hunkert naar suiker en breng je uit ketose.

Veel mensen hebben veel succes verloren gewicht terwijl op het Atkins-dieet en hield het uit door het volgen van het dieet plan correct. Hoewel hetmakkelijk te volgen alles wat in de boeken en de informatie aan u verstrekt, lijners te maken per ongeluk fouten en te stoppen na het dieet plan precies zonder het te beseffen. Zorg ervoor dat u aandacht besteden aan wat je consumeert en weet wat je moet vermijden. U kunt gewicht verliezen en te houden dat het gewicht met succes van start. Evalueer uw eetgewoonten regelmatig om ervoor te zorgen dat u na aan het plan correct.

Related : Online Banking Protective Gear for Kids Wheel Well flixya.com/blog/albertcecyliav flixya.com/blog/zekesmelanie barbarahiacyntz.wordpress.com

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s