Dieet Vergelijkingen

In de wereld van vandaag, zijn diëten uitgegroeid tot een manier van leven. Populaire diëten zijn geworden, de focus van de talkshows, tijdschriften en entertainment nieuws waar beroemdheden en hun spaken-personen zijn continu onderschrijven een dieet of een ander. Of het nu gaat om een paar pondjes kwijt, op extra spiermassa of gewoon in vorm te blijven, is elke afzonderlijke op zoek naar een dieet dat is het meest geschikt voor zijn of haar lichaam type.

In tegenstelling tot populair geloof, een 'dieet' is niet alleen te etenstengels bleekselderij, spijsvertering crackers en wortelsap drinken de hele dag lang. In feite een gezonde maaltijd combineren van fruit, groenten, eiwitten, granen en mager vlees, alles met mate zou worden beschouwd als een ideaal dieet, evenals een goede voeding gewoonte. Mensen verliezen het gewicht over een paar maanden tijd alleen om het winnen terug in no time helemaal. Er is vastgesteld dat het ware geheim van het verliezen van gewicht en dat verlies te handhaven is om een aantal permanente veranderingen in uw eet-en levensstijlgewoonten.

Het eten dat je eet wordt beïnvloed door verschillende factoren die onder meer hoe hongerig je bent, hoe lang het geleden is dat je gegeten hebt je laatste maaltijd, geur en smaak van voedsel en de genetica, die uw eetlust vorm. Wellicht de belangrijkste is het gevoel van voldoening dat een afgeleid na het eten. Je hoeft alleen een vol gevoel wanneer de maag van de nodige signalen stuurt naar uw hersenen. Tevredenheid echter niet alleen afhankelijk van hoeveel je eet, maar wat voor soort voedsel dat u ervoor kiezen omte eten.

Hoewel de meeste mensen de neiging om het hoofd te zien, een gezond dieet is een kwestie van gezond verstand. Als men echt op zoek naar een paar pondjes kwijt, naast overmatig offeren gefrituurd voedsel en desserts, alle men moet doen is eten weinig calorieën per ons van voedsel ingenomen. Fruit, groenten, soepen, stamppotten of hele granen zijn een aantal voorbeelden van dergelijke levensmiddelen. Ze zitten vol vezels en hebben een hoog gehalte aan water, die niet alleen u uw deel van voedingsstoffen, maar laat je gevoelvoldaan zonder dat de calorie gebroken bank.

Er zijn verschillende soorten diëten aan individuele behoeften aan te passen. De meest populaire zijn:

Atkins – het Atkins-dieet, hoewel uiterst populair is, is een stap verwijderd van de conventionele. In plaats van een nadruk op de opneming van een combinatie van verschillende soorten voedsel die maken doorgaans een gezond, uitgebalanceerd dieet, het Atkins-benadering gaat in de richting van het eten van meer eiwitten, vetten en snijden neer opkoolhydraten. Hoewel het een drastische verandering van levensstijl, kunt u eten zoveel je wilt, zolang u zich aan de beperkte groepen voedingsmiddelen. Het dieet heeft bewezen zeer effectief en mensen hielp het bereiken van hun doelstellingen van het gewichtsverlies, maar of, het is een gezonde optie op de lange termijn, moet nog worden vastgesteld.

Jenny Craig – De Jenny Craig dieet biedt veel meer dan alleen een programma van het gewichtsverlies door het opnemen van lichaamsbeweging, gezonde maaltijden en levensstijl te veranderen.Met een groot deel van de steun die zij prent counseling en bereide maaltijden binnen uw dieet regime. Bovendien, samen met bereide maaltijden thuis afgeleverd, maar biedt ook vegetarische opties. Het kan echter niet geschikt voor mensen die reizen voortdurend en degenen die de kosten bewust, omdat het kopen van bereide maaltijden op een dagelijkse basis kunnen blijken duur. Het pleit echter de verhuizing uit de buurt van de bereide maaltijd optie na het verwerven van gewichtsverlies resultaten in eerste instantie gerichtop.

De Zone is vergelijkbaar met het Atkins-dieet in die zin dat de nadruk legt op verhoogde eiwit inname en minder koolhydraten. Echter, ten opzichte van Atkins, eet je grotere hoeveelheden koolhydraten met een kleinere porties. Het is een meer evenwichtige benadering en zelfs kan de inname van groenten. Echter, voor mensen die graag grotere porties, variëteit en flexibiliteit in hun dieet, kan worden beperkt door de Zone.

NutriSystems – Het is een NutriSystemsgemakkelijk te plannen, dat is toegespitst op de lage glycemische index, goede koolhydraten en de optimale hoeveelheden eiwit om uw bloedsuikerspiegels stabiel als doel om u tevreden te volgen. Het plan biedt een NutriSystem maaltijd, vooraf verpakt en geleverd op bestelling die u vullen met verschillende etenswaren zoals vers fruit, salades, zuivel enz.

Weight Watchers – De Weight Watchers Dieet is van mening dat dieet is een onderdeel van de lange-termijn gewichtsbeheersing. Het maakt niet vertellenmensen wat ze wel en niet kan eten. Het doel is om mensen te helpen gezond eten beslissingen en hen aanmoedigen om meer te genieten van lichamelijke activiteit, waardoor het verliezen van gewicht veilig en verstandig – en houden het uit. Het geeft informatie over eten, recepten en maaltijden, alsook de uitoefening plannen. Het heeft een online ondersteunende netwerk en gewichtsverlies tracker en de vooruitgang in kaart om gemotiveerd te blijven.

South Beach – Het South Beach dieet is meer zoals het Atkins Dieet enkoolhydraten beperkt, behalve voor enkele goede koolhydraten die zijn toegestaan. Wat is een absolute no-no zijn soorten voedsel zoals aardappelen, fruit, brood, granen, rijst, pasta, bieten, wortelen en maïs. Opnieuw ontmoedigt vetten, maar bevordert de gezonde mensen. Het is een dieet voor het leven. Eet normale levensmiddelen in porties.

Recommend : Sleeping Bags flixya.com/blog/cyprianjozefv

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s