Dieet Misvattingen

> De lage koolhydraten – een eiwitrijk dieet

Het inherente probleem met de dit soort dieet is dat je dagelijkse calorie-eis voor uw lichaam te laten functioneren komt alleen uit eiwit soorten voedsel (vlees, zuivel, eieren) en slechts een klein deel van de voedingsmiddelen die rijk zijn aan koolhydraten (brood, pasta, aardappelen, fruit). Afgezien van het gebrek aan evenwicht in dit dieet (low carb dieet of beperkt zijn prima gewoon niet 'nee' carb) de grootste moeite om de eetlust is verveling.Aangezien veel van de favoriete gerechten zijn niet toegestaan mensen krijgen heel snel vervelen, dan krijgt gefrustreerd, en dan meestal af te sluiten.

En zoals u heel goed kan voorstellen, kon alleen maar consumeren vlees, eieren en zuivel zeer goed hebben een negatieve invloed op je cholesterol. In feite, met een dergelijk hoog eiwit dieet, hoewel je misschien ervaring vet verlies, je kan ook worden ervaren sommige spiermassa verlies, en je nieren zal moeten harder werken om proces van uw lichaam van deovertollige afvalstoffen afkomstig van de eiwitten en vetten.

Dit soort extra stress op uw nieren is geen goede zaak, dat over een langere periode van tijd kan leiden tot uitdroging, misselijkheid, hoofdpijn, duizeligheid en zelfs. Voordat u zou beginnen aan dit soort dieet strategie moet u uw arts raadplegen. Nogmaals, voor velen, een low carb dieet is iets dat is heel nuttig als je je meer met je creatieve recepten dan alleen vervanging van vlees, eieren en zuivelproducten (zie onzewebsite voor een enorme low carb kookboek te bieden). Houd rekening met de beste vuistregel met elk dieet is evenwicht.

> Permanent gewichtsverlies kan worden bereikt met een dieet.

Dit is een zeer gemeenschappelijk thema onder degenen die reclame maken en de markt het dieet de jour. Net zoals iedere andere dieet dat u vertelt om te snijden volledig dieet bepaalde voedingsmiddelen uit uw of een lijst van verboden voedingsmiddelen voor uw maaltijden, fad diëten niet duren en alleen dienen om jegefrustreerd, wat leidt tot het springen van de voeding in een grote (weer zal opveren) manier. De basis voor een succesvolle (lange termijn) dieet is het lichaam te geven wat het nodig heeft om gezond te worden in de juiste proporties. Dit omvat calorieën, eiwitten, vitaminen en mineralen.

Diëten die uitgesneden bepaalde levensmiddelen alleen voor de kortzichtige doel van gewichtsverlies, hoewel kan werken voor de korte tijd die je nooit zal houden op de lange afstandsvluchten en eerlijk gezegd niet zo gezond. Echter, in de huidige gottanu hebben, moet snel resultaten ziet; fad diëten zijn gesneden uit een groot deel van de markt.

Als het doel is permanent gewichtsverlies, de sleutel is een combinatie van lichaamsbeweging en het vermijden van voedingsmiddelen die zowel u dik maken en bieden weinig of geen voedsel naar je lichaam. Talloze studies hebben bevestigd dat het belang van een evenwichtige voeding gecombineerd met oefening.

> Weinig vet is altijd een goede keuze te maken.

De enige laag vetgehalte voedingsmiddelen die ook laag in calorieën zijn vruchten. Wees zeerindachtig de rest van de marketing en reclame. Vaker wel dan niet die andere 'lage' vet keuzes zijn niet een goed idee voor uw dieet want ze bevatten toegevoegde suiker en zetmeel om knoppen kunt u uw smaak … die hogere calorieën betekent. Zorg ervoor dat u de tijd neemt om de vetarme etiketten op voedingsmiddelen te lezen vandaag … de afweging kan ertoe leiden dat u eigenlijk een losse ondergrond.

> Naar het vegetarisch is het beste programma van het gewichtsverlies.

Geen dieet plan is te gaan werken als u nietverantwoordelijk voor wat je eet en zorg ervoor dat de soorten van voedsel dat u consumeren is de juiste soorten voedsel voor je lichaam. Met een vegetarisch dieet moet u ervoor zorgen dat wat je consumeert is een doel voor je lichaam en niet alleen maar een oefening in het nemen van ruimte in uw maag om deze knagende honger te verlichten serveren.

Planten hebben de neiging om een lagere concentratie van nutriënten hebben dan doet u het vlees. Daarom zul je meer moeten eten om zo het verschil. Niet eens om op te noemendat een strikt vegetarisch dieet zal kort verlof op de vitamine B12, vitamine D, ijzer, calcium en zink.

> Zuivelproducten maken je dik … en verhogen het risico op hartproblemen.

Zeker iedereen heeft gehoord hoe zuivelproducten hartfalen veroorzaken. Nogmaals, het evenwicht is de sleutel en zuivel-producten niet op zichzelf leiden tot hartproblemen. Zuivelproducten zijn een belangrijke bron van calcium dat onmisbaar is voor jonge kinderen en mag niet worden vergeten door de volwassen gemeenschap.Vitamine D is ook een deel van zuivelproducten dat helpt bij het handhaven van normale calcium en fosfor in het bloed terechtkomen.

Er is altijd de optie van zuivelproducten met weinig vet en als je lactose intolerant bent, kunt u kiezen voor soja-of rijstemelk.

Boter en margarine zijn de zuivelproducten die u moet rekening houden met voeren als ze een hoog niveau van vet. Als je moet dan in de ene of de andere te gaan met de boter. Margarine is degene die is verwerkt dan vet. Boter is saintals het gaat om vet, maar het is een stap uit margarine.

Thanks To : motorcycle helmet Trikes Chronic Fatigue Syndrome Fibromyalgia flixya.com/blog/polosemmas flixya.com/blog/mariesbertie

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s