Gids van het Dieet Bodybuilding

Ben je een beginnende bodybuilder, maar niet beschikt over een goede bodybuilding dieet? Dit artikel zal gaan over bodybuilding voeding en wat u moet doen om ze te gebruiken. Hieronder staan de drie stappen om een goede, voeding, bodybuilding dieet.

1. De eerste stap is een vrij simpel. Je moet koolhydraten, eiwitten en vetten in een passend bedrag voor elke maaltijd. De juiste hoeveelheid is 40% van uw maaltijd moet koolhydraten, nog eens 40% moet worden eiwit, enDe laatste 20% moet worden vetten. Het is belangrijk dat u deze bedragen voor elke maaltijd te eten anders zult u niet de gewenste resultaten.

Het is uiterst belangrijk, want als je alleen een bepaald ding een deel van je lichaam zal crash eten. Als je koolhydraten eet alleen je lichaam zal crashen omdat het opslaan van alle koolhydraten die niet gebruikt werden in vet. Ook, als je alleen eiwitten eet je lichaam niet genoeg energie en het zal niet in staat om de proteïne die je net gegeten in bochtspieren, omdat dat proces vereist koolhydraten.

2. De tweede stap naar een goede bodybuilding dieet is dat je eten kleine porties de hele dag in plaats van grote maaltijden tweemaal per dag. Dit is belangrijk voor bodybuilders om twee redenen. De eerste reden is als je geen eten voor een paar uur je lichaam begint te verliezen spieren en vet te krijgen, een proces waarbij uw lichaam verandert in een katabole toestand. De redenen dit gebeurt, is omdat je lichaam denkt dat het uitgehongerde dus het begint met etenuw mager spierweefsel en bereidt calorieën op te slaan als vet. De andere reden is, want als je eet meerdere keren per dag zal je stofwisseling te verhogen die u zal helpen houden het vet uit.

Naar aanleiding van deze twee redenen dient u voor te bereiden om te eten rond vijf maaltijden per dag. Je moet de ruimte van deze maaltijden, zodat u eet ongeveer om de 3 uur. Dit zal veranderen afhankelijk van het programma waarmee u werkt, uw geslacht, en de doelen die u wilt bereiken.

3. Als u op zoek bent om te bouwenspiermassa is het belangrijk dat u verandert uw calorie-inname. Ik adviseer dat je vijf dagen van de hoge calorie-inname te doen en volg deze met twee dagen met een lage calorie-inname. Om erachter te komen hoeveel calorieën je nodig hebt om je te nemen aan de volgende formules:

Lean body mass-maal 15 zal de hoeveelheid calorieën je nodig hebt om in te nemen over een calorierijke dag te vinden.

Lean body mass-maal 12 zal de hoeveelheid calorieën je nodig hebt om in te nemen over een caloriearme dag te vinden.

Als uzoek om vet te verliezen terwijl u probeert om spier te bouwen moet je het bovenstaande programma een beetje tweaken. Je moet doen vijf dagen van de lage calorie-inname, gevolgd door twee dagen van hoge calorie-inname. U kunt nog steeds gebruik maken van de bovenstaande formules moet je gewoon aan de schakelaar van de dagen.

Dat is slechts een van de vele bodybuilding diëten die er zijn, maar als je het volgen van deze drie eenvoudige stappen die u moet voeding hebben een goede, gezonde bodybuilding.

Related : license plate frame Thigh Weights Capezio Shoes odilesdaryls.livejournal.com doloresfrederic.livejournal.com

This entry was posted in Diet Articles and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s