Trouble Vasthouden aan een Candida-dieet? Een tip voor de Rijksdag

Verschillende vrienden vroegen me candida dieet tips die ik heb gedaan, want ze lijken moeite vasthouden aan een candida dieet. Dus dit artikel is ten minste wat ik je kan geven als je op het dieet. Ik weet niet of ik u kan geven een advies over het starten van het dieet, met uitzondering van:

1) Maak uw huis van alles wat je niet kan hebben
2) Plan uw maaltijden op voorhand (op een 5-daagse rotatie, indien mogelijk)
3) Kies een dag om te beginnen

Bij de eerste keer, heb ik geprobeerddeze methode meerdere malen en kan niet lijken te vast te houden. Er is altijd een verleiding. Dus, heb ik besloten om langzaam te beginnen. Ik ga om te beginnen met vast te houden aan het dieet een dag de eerste week, 2 dagen in de tweede week, en totdat ik op alle 7 dagen in de 7de week. Als ik kan volhouden dat voor minstens een week, ik zal beginnen op een aanvulling op de volgende week en dan met het dieet voor altijd blijven (of minstens 4 maanden). Mijn probleem is het afsterven is zo sterk dat ik letterlijk het gevoel alsofIk ga sterven en einde van de voeding. Dat is waarom ik denk dat als ik begin langzamer, mag ik in staat om het te behandelen beter (afsterven langzamer zal zijn ook).

Voor zover maaltijd planning gaat, moet je je houdt aan de basis. Heb wat rijst en een kippenborst (organische, want kip heeft antibiotica in de IT) bij sommige organische groenten voor het avondeten. Probeer een salade en enkele garnalen voor de lunch (platte) of met citroen dressing of een ander verband, dat is candida-vriendelijk (normale salade dressings zijn niet goed voor eencandida dieet). Hier krijg je een kookboek voor gist dieet.

Een andere reden heb ik moeite had vast te houden aan een dieet is de tijd. Ik werk 65 + uur per week en het laatste wat ik wil doen is koken als ik thuis kom. Of ik heb geen tijd om te koken tussen twee banen in. Ik kon stoppen met een baan, maar ik probeer om mijn financiële situatie weer op de rails te krijgen en dat is voor mij belangrijker nu dan koken (gewoon eerlijk).

Na jaren van vrijwel bedlegerig, het voelt echt goed te2 jobs kunnen werken ook. Tijd is een andere reden wil ik beginnen te vertragen. Op die manier kan ik extra maaltijden en vries ze, dus als ik geen tijd om iets te maken, kan ik gewoon iets te trekken uit de vriezer.

Related : Upright Vacuums Allied Health Professions Books Diets Weight Loss flixya.com/blog/hipolitandrzejs

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

