De Bulking Dieet voor vrouwelijke bodybuilders

Ik wil je praten over de bulk dieet voor vrouwelijke bodybuilders. Alle bodybuilders werken aan een zeer specifieke schema, waarbij zij cyclus. Ze hebben perioden waarin ze in bulk en op zo veel mogelijk spieren. Zij hebben ook de periodes van een snede ze hier proberen om het vet te verwijderen uit hun lichaam. Het is zo gedaan omdat het moeilijk is om spier te bouwen en vet te verbranden op hetzelfde moment. Je kan veel efficiënter als je alleen maar een tegelijk. Beide vereisen een zeer specifieke vormvan het eetpatroon en het is belangrijk om het goed te krijgen. De bulk dieet voor vrouwelijke bodybuilders is niet zo stoer en ik zal je laten zien hoe het moet.

Als je niet eet elke 2-3 uur, is het tijd om te beginnen. Je hebt altijd te eten als deze, dus beter laat dan nooit. U moet ongeveer 5-8 eten kleinere maaltijden per dag, dus je bent natuurlijk moeten gaan om meer te eten voor de bulk-proces. De echte vraag is hoeveel. Als je te veel eten, zul je uiteindelijk het aantrekken van veel te veel vet ensoort van vernietiging van de hele bulk proces. Ik probeer te streven naar 500 tot 800 calorieën extra precies een dag. De reden dat 500 is het minimum is dat meer dan een week, die make-up 3500 calorieën, dat is het equivalent van een pond, maar omdat je meer eet je meer energie in de sportschool en zal waarschijnlijk meer te branden. Dit maakt het aanvaardbaar om te eten tot 800 calorieën meer.

De bulk dieet f of vrouwelijke bodybuilders vereist een veel hogere concentratie van koolhydraten. Een heleboel mensenvoldoen indien zij eet meer eiwitten, zullen ze op spier. Je lichaam kan alleen maar absorberen zo veel, zo veel is nutteloos. De koolhydraten zijn wat je wilt om te profiteren van, omdat ze geven u de energie om de training harder in de sportschool.

Tags : jeep wrangler accessories Handlebars flixya.com/blog/bronislawajerzy flixya.com/blog/czeslawajuliam

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s