Menopauze en Dieet

Veel vrouwen hebben ontdekt dat speciale diëten menopauze kunnen de symptomen van de menopauze te minimaliseren en om de verandering van het leven de overgang veel makkelijker en soepeler. Menopauze diëten zijn een goed alternatief voor voorgeschreven medicijnen en zijn goed voor degenen die zich zorgen maken over de bijwerkingen. De meeste gynaecologen adviseren dat alle vrouwen die in hun pre-menopauze fasen menopauze neemt een dieet en gedurende het gehele verblijf in de overgang naar de stress te verminderen, verminderen van de symptomen, en goed zorgen voorgezondheid.

Zilverkaars is een sterk aanbevolen kruid toe te voegen aan een menopauze dieet. Gynaecologen dring erop aan dat vrouwen beginnen met het gebruik zilverkaars voor de behandeling van opvliegers. Dit kruid is zeer krachtig en mag niet langer dan zes maanden worden gebruikt. Als er langer wordt gebruikt dan dit, hoewel er geen precieze effecten bepaald, kan er onbekende bijwerkingen.

Japanse vrouwen een grotere hoeveelheid inname van soja in hun dagelijkse voeding, en ze zijn slechts 30% zoveel kans om te klagensymptomen van de menopauze als vrouwen in de Verenigde Staten en andere delen van de wereld. Soja bevat oestrogeen achtige stoffen die vaak worden gebruikt in de menopauze diëten om te helpen met opvliegers. De beste manier om soja te nemen is door middel van sojamelk of tofu.

Er zijn een aantal dingen die helaas nog een groot deel van de meest ieders dieet en gewoonten zijn moeilijk te doorbreken. Echter, deze voedingsmiddelen een nadelige invloed hebben en kan menopauze symptomen verergeren. Sommige van deze zijn thee, alcohol, koffie, gekruid eten,frisdranken (met cafeïne) en roken. Probeer en houd calorierijke, zoete 'junk food' tot een minimum en eet zo weinig van deze mogelijk te maken.

De belangrijkste levensmiddelen deskundigen bevelen voor de menopauze diëten zijn groenten en fruit, eigenlijk gewoon gezond eten. Verhoog uw inname van fruit zoals meloenen, sinaasappelen en citroenen. Kalium, gevonden in de sector bananen, helpt bij vrouwen die houden water vast. Goede groenten zijn donkere bladgroenten zoals boerenkool, spinazie, kool, broccoli, paprika's en tomaten.Regelmatige inname van vezels is ook een gezonde deel van de menopauze dieet.

In plaats van gefrituurd voedsel, proberen en vasthouden aan voedsel dat wordt gebraden of gebakken. In plaats van wit brood en witte rijst eten meer volkoren granen, zoals haver, rogge brood en bruine rijst. Probeer niet te eten zo veel gewone aardappelen, maar eerder kiezen voor zoete aardappelen of pasta.

Andere goede dingen toe te voegen aan uw dagelijkse dieet opnemen, vette vis zoals makreel of zalm, noten, zaden, gedroogd fruit, en onverwerkte oliën voor het koken. Andervoedingsmiddelen die niet zo conventioneel zijn, maar wordt aanbevolen zijn verschillende soorten van zeewier (vraag naar je lokale health food winkel), zoals Nori, Kombu, Arame, en Wakame.

Een goed evenwichtig, voedzaam, gezond dieet zal helpen verminderen van de symptomen en het bereiken van een optimale gezondheid bij vrouwen. De sleutel is te nemen om zoveel mogelijk natuurlijke voedingsmiddelen in uw dieet menopauze mogelijk.

Recommend : Comfort Bikes Tax Planning flixya.com/blog/bogumiljand

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s