Dieet voor diabetes – Eenvoudige effectief dieet plannen voor Diabetes

Omdat het een diabetische uw dieet is erg belangrijk. Het varieert enigszins, afhankelijk in betrekking tot het type van diabetes, het lichaamsgewicht en de stijl, de persoonlijke behoeften, andere ziekten, leeftijd, geslacht en de lichamelijke activiteit van de genoemde persoon. Men moet trachten te verkrijgen en een ideale lichaamsgewicht te handhaven om hun diabetes onder controle te houden.

Voor degenen die behoefte hebben aan het gebruik van insuline of orale hypoglycemische een agent zal gewoonlijk geplaatst worden op een gemeten type dieet. Dit dieet is waaralles goed geportioneerd uit. Voor degenen die niet in deze groep en niet zijn gemarkeerd als zwaarlijvige gaan meestal op een dieet niet gemeten.

De gemakkelijkste manier om een te controleren om te zien of zij nemen van de juiste voeding is te controleren om te zien waar het ligt op de GI of glycemische index. Het is een maatregel als bedoeld hoe een bepaalde voedingsmiddelen snel kunnen uw bloedsuikerspiegel spike. Diabetici moeten houden aan het lage tot mid range op de GI.

Binnen elk dieet voor diabetes moet men aandacht besteden dicht bij eendiabetische's voeding nodig omdat deze kan veranderen afhankelijk van hun levensstijl, leeftijd, zwangerschap of groei. De voedingswaarde inhoud moet goed zijn en kunnen worden aangepast als gevolg van een verandering in de stofwisseling degenen en behoeften. Deze behoeften zijn eiwitten, koolhydraten en vetten.

Eiwit-eiwit aan de lage einde van deze index en moet ongeveer 20 zijn goed voor 25% van een dieet voor diabetes. Ook al is het direct beschikbaar, sommige vormen van eiwitten langer duren voor te bereiden. Wei-eiwit poeder kan wordengebruikt als een vervanging ervan.

Koolhydraten-houden binnen een bereik van 40 tot 60% van de dagelijkse inname van een dieet voor diabetes valt aan koolhydraten. Hoe lager uw bloedsuikerspiegel hoe lager uw koolhydraatinname kan worden. Koolhydraten zijn van essentieel belang voor het beheer van de bloedsuikerspiegel in een diabetisch.

Vetten-met het nemen van te veel vetten in het dieet kunnen degenen prevaleren boven de voordelen van de hogere koolhydraten dieet. Bij de controle op uw vet inname, probeer vast te houden aanenkelvoudig en meervoudig onverzadigde vetten zoals ze zijn gezonder dan verzadigde en transvetten, en hoe lager de kans van uitschakeling van de voordelen van een hogere koolhydraten dieet.

De gemakkelijkste manier om al deze waarden te controleren is om de etiketten te controleren op voedsel dat je koopt. Wanneer u uit eten gaat vragen om de voedingswaarde-informatie op het voedsel dat zij dienen. Ander voedsel, zoals de productie en vleesproducten zijn te vinden op diverse online zoekopdrachten.

Er zijn een aantal voedingsmiddelen die een diabetespatiënt kaninname zonder de zorg van het tellen. In het algemeen, deze voedingsmiddelen zijn voedingsmiddelen met minder dan 20 calorieën per portie en minder dan 5 gram garbs. Als het hoger is dan dit criterium moet u in rekening brengen voor rekening van uw maaltijd plan.

Suiker werd ooit beschouwd als volledig worden uitgesloten van een dieet voor diabetes. Echter, meer recent onderzoek aangetoond dat het kan, zolang zij in overeenstemming is met het niveau van koolhydraten in de maaltijd worden opgenomen. Foods lager in suiker zijn nog altijd beter dan maarbetekent niet dat je kunt extra porties koolhydraten ofwel eten.

Alle koolhydraten die in het lichaam wordt omgezet in glucose. Te veel eten op een dienst, of te dicht bij een ander kan een piek veroorzaken in uw bloedsuikerspiegel. Beste keuze is matiging de hele dag en gegeten met voedingswaarde levensmiddelen op hetzelfde moment met eiwitten, vitaminen of mineralen.

Friends Link : Women Slippers Shoes flixya.com/blog/adalbertbronisl baltazarhenryka.wordpress.com flixya.com/blog/annaflorjanl

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s