Gezonde voeding – Gezond eten richtsnoeren dat iedereen zou moeten weten

Gezond eten speelt grote rol in een gezond dieet programma. Inderdaad, je moet snijden om de instroom in uw calorie om gewicht te verliezen, maar gewoon je calorie-inname te beperken zonder een goede maaltijd plannen zou dwaas zijn en kan worden beschouwd als nieuwigheiddieet. Een gezond dieet omvat gezond eten in haar programma, zodat u kunt GEZOND afvallen en verblijf in dezelfde tijd.

Wanneer u in een dieet, zult u uw maaltijd gesneden gedeelte, dus let goed op het voedsel dat u eetde hele dag door en zorg ervoor dat het genoeg voedingsstoffen voor uw lichaam bevat. Zorg ervoor dat je gezond eten Onthoud deze richtlijnen wanneer u de planning van uw maaltijden tijdens een dieet:

1. Eet genoeg calorieën
Pas uw calorie-inname met uw activiteiten gedurende de dag. Tijdens een dieet, je hebt minder dan de aanbevolen hoeveelheid 2000 calorieën, maar NIET duurt minder dan 1.200 calorieën. Het wordt sterk afgeraden te snijden dat er veel calorieën, tenzij u jonger bent dan artstoezicht.

2. Eet evenwichtig dieet
Hoewel je op een dieet, niet verbiedt de groepen voedingsmiddelen uit je maaltijd plannen. In plaats daarvan, de balans wat je dagelijks eet met een verscheidenheid van voedingsmiddelen uit verschillende groepen levensmiddelen in de juiste verhouding.

3. Focus op zetmeelrijke voedingsmiddelen
In een gezonde voeding, Food Group moet dit goedmaken ongeveer een derde van uw dagelijkse maaltijden want het bevat zetmeelhoudende koolhydraten die je lichaam de belangrijkste bron van energie. Een paar voorbeelden van dezeFood Group zijn brood, rijst, aardappelen en pasta. Kies volkoren voedingsmiddelen omdat zij bevatten meer vezels en voedingsstoffen dan geraffineerde voedingsmiddelen.

4. Houd voldoende maaltijd porties
Als u op een dieet bent, moet je programma hebben gesuggereerd verminderen maaltijd delen, maar het veel moeilijker kan zijn als je uit eten gaan. Als u uit eten gaat, gewoon aan de reguliere gedeelte niet uit hoeveel ze korting of bevordering van hun Super Size pakket.

5. Bedien uw sector melk en zuivelproducteninname
Melk en zuivel hebben een hoog gehalte aan verzadigd vet, dus is het niet raadzaam om ze in grote hoeveelheden consumeren. Ze zijn echter goede calcium bron die is belangrijk voor botten en tanden. Consumeer ze in matige hoeveelheden en kies het lage vet-versie.

6. Verhoog uw inname van groenten en fruit
Dit is een algemeen bekend want we waren nog klein en vandaag hebben we nog niet genoeg gegeten elke dag. Vijf porties groenten en fruit per dag is zeeraanbevolen, aangezien ze bevatten vezels, vitaminen en mineralen die goed voor je. U kunt mengen in uw maaltijden of eten als tussendoortje. Vruchtensap, aardbei of banaan in je ontbijtgranen, en salade zijn een aantal manieren om dit te variëren.

7. Zorg ervoor dat onder andere vlees, vis, eieren en bonen in uw maaltijd plannen
Deze Food Group is de belangrijkste bron van eiwit, dat nodig is voor groei en reparaties. Wees voorzichtig voor rood vlees want het bevat een hoog gehalte aan verzadigde vetten.

8. Beperk verzadigd vet,transvet en suiker
Een gezond dieet moet omvat nog steeds vet in deze maaltijd plannen, maar vermijd verzadigde en transvetten zoveel mogelijk, aangezien deze twee soorten vetten die worden geassocieerd met vele chronische ziektes zoals kanker en hart-en vaatziekten. Het moet ook voorkomen dat te veel suikerhoudende voedingsmiddelen omdat het maken van uw gewicht beheer moeilijk maakt. De oplossing voor deze twee problemen is het leren van een slimme levensmiddelen label lezer. Zorg ervoor dat je gemerkt toen de fabrikant andere woorden op het gebruikbeschrijven toegevoegde suiker, zoals glucose, maltose, glucose, enz.

9. Beperk zoutverbruik
Het beperken van suiker en zout waarschijnlijk zal moeilijker worden dan het beperken van iets anders, aangezien deze twee worden toegevoegd aan bijna alle voedingsmiddelen en snacks eten we dagelijks. Terwijl te veel suiker zal je moeite hebben om gewicht te controleren, te veel zout zal uw bloeddruk te trekken, wat maakt je kwetsbaar voor hart-en vaatziekten. Omdat het een slimme voedsel label lezer is ook de oplossing voor dit probleem.

10. Niet van toepassing zijn militaire discipline aan uw dieet
Als je in een dieet betekent niet dat je niet kan zout eet uw favoriete voedingsmiddelen en snacks bevatten verzadigde dat een hoog vet-, suiker-, of. Zet al te strikte beperking in je dieet zal je depressief en meer geneigd tot halverwege het programma neerzetten. Af en toe is het goed om hen zo lang als je het op een laag gedeelte.

Alle punten in deze gezond eten richtsnoeren moeten worden voldaan in uw> Dieet aangezien het noodzakelijk is om u gezond in uw gewichtsverlies proces. Vergeet niet dat een gezond voedingspatroon niet plannen bevatten alleen gezond eten, maar ook een goed deel van regelmatige oefeningen.

My Links : Kettles flixya.com/blog/bartlomiejhiero flixya.com/blog/cyryljozefab andrescathys.livejournal.com

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s