Glutenvrij dieet Deel I

Glutenvrij dieet wordt steeds populairder om twee belangrijke redenen:

1) Steeds meer mensen ontdekken dat ze coeliakie zijn.

2) Steeds meer mensen ontdekken dat ze een gluten-allergie hebben of dat gluten maakt hen ziek voelen.

Een glutenvrij dieet betekent het elimineren van tarwe, gerst, rogge en haver uit uw dieet. Er is onenigheid over de vraag of de gluten in haver is in feite schadelijk voor coeliakie patiënten. U bent de beste adviezen op haver te vermijden, zelfs bestempeld als havergluten-vrij, als u coeliakie. Als u niet coeliakie, dan beslissen op basis van hoe haver invloed op uw energie en uw gezondheid.

Terwijl het vermijden van deze korrels maakt eten vergelijkbaar met het oversteken van een mijnenveld, zijn er een groot aantal voedingsmiddelen die je kunt eten met een perfecte veiligheid. Zie het ingrediënt sectie voor meer informatie.

Voor mensen met een tarwe-allergie, een gluten-vrij dieet is nuttig, omdat het garanties zullen ze niet eten van tarwe worden. Het is echter restrictiever zijn dan nodig. Het is opminste een handige catch-phrase in restaurants en wanneer uitgenodigd voor een diner ervoor zorgen dat mensen begrijpen uw dieetwensen.

Als ik vertel tarwe obers dat ik allergisch ben voor, ze reageren vaak "oh, een glutenvrij dieet." Tenminste ik weet dat ze te begrijpen, en kunt dineren met vertrouwen tegemoet.

Voor mensen met coeliakie, een 100%, volledig gluten-vrij dieet is een must. Cheating zal resulteren in korte-termijn klachten, en eventueel op lange termijn schade, die in ernstige gevallen kan wordenfataal zijn.

Op een gegeven moment, na een glutenvrij dieet is zeer moeilijk. Het vrij veel betekende dat je kon nergens gaan uit angst voor het eten van besmet voedsel, zoals gluten, tarwe en vooral zo vaak voorkomt in zoveel voedingsmiddelen ter wereld.

Zelfs Zuid-Oost-Aziatische gerechten, die grotendeels is gebaseerd op rijst, geen gebruik maken van een veel sojasaus (ketjap), die is gemaakt met tarwe. Sommige mensen kunnen dit niveau van gluten verdraagt, maar nogmaals, als je coeliakie, je moet veel voorzichtiger zijn.

Alsu vindt dat gluten bevat, maakt u zich ziek voelt, is het aan jou om je eigen tolerantiedrempel te bepalen.

My Links : Oven Accessories Product Management Hand Strengtheners flixya.com/blog/albertcecyliav zekesmelanie.livejournal.com

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s