Nieuwe "eet kleur van je ogen" Weight Loss Diet

Ongetwijfeld hebt u al gehoord van de populaire boek, "De Bloedgroep Dieet". In feite is het 'type' van je bloed wordt geïdentificeerd door de aanwezigheid of afwezigheid van antigenen genaamd A en B. Welke bloedgroep je bent, is slechts van belang ten aanzien van bloedtransfusies (en in sommige gevallen het identificeren van het vaderschap, want je ontvangt je bloedgroep van je ouders). Als u het bloed van iemand die een antigeen je dat niet doet zal je lichaam zien een vreemde indringer en een immuunrespons zullen wordengeactiveerd. Dit kan een gevaarlijke reactie. Dus, zijn bloedgroepen die in het geval dat u nodig hebt om het bloed te ontvangen op een dag. Periode.

Er is absoluut geen betekenis als in verband met uw dieet, uw voedsel toleranties, allergieën, of reacties op voedsel! Het feit dat iemand een boek genaamd "Eten voor je bloedgroep" is verwant aan het schrijven van een boek genoemd, "Eten voor de kleur van je ogen ', schreef. Dus, ik zal je vertellen hoe je het beste eten voor uw oogkleur om u te helpen gewicht te verliezen:

Er zijn groepenvan mensen die hebben blauwe ogen, anderen die hebben bruine ogen en een aantal die groen. Als beide van je ouders hebben blauwe ogen, dus zul je – net als uw beide ouders hebben bloed type O, u wilt. Daarom kunnen deze eigenschappen worden gezien onder anderen in uw familie-gewoon doorgaan en hen vragen!

Oke, dus in de eerste plaats, een van jullie die blauwe ogen, luister! Je hebt licht gekleurde ogen en je echt graag snacks; vooral die hoog in koolhydraten. Heb ik gelijk? U geniet met eendonut of koffie cake laat in de ochtend. Het fungeert als een waar medicijn-me-up te houden ga je tot de lunch time, en natuurlijk donuts smaak so goed voor je (because your are blauwe ogen!) U some love chips of koekjes having in de namiddag uit de automaat . Krijg je alleen maar een verlangen naar iets zoet of zout een paar uur na de lunch, en dat er weinig munchable behandelen u voldoet aan tot etenstijd. Tot slot, u hunkert naar iets te vaak snack op de avond terwijl je kijkttelevisie. Hoe weet ik dit? Je ogen zijn blauw! De mijne zijn ook. Ik wil snack.

Hoe kunnen we gewicht verliezen? Hier is hoe: vind een lagere calorie-alternatief voor de snacks u op dit moment verbruiken. Er zijn fantastische 100 caloriesnack zakken, zodat u kunt een gastvrouw mini-cake pakket hebben laat in de ochtend, wat graan dunner of kaas in de bijt 's middags, en een magere koe ijssalon in de avond. Ja, zelfs al heb je blauwe ogen hebt en je wilt snack, kunt u nog steeds gewicht verliezen – gewoon jesnacking onder controle.

Nu voor degenen onder u met bruine ogen: u snoep, vooral chocolade. En u als pindakaas. Natuurlijk doet u, dat weet ik omdat je ogen zijn bruin. Ik heb vrienden met bruine ogen, ze chocolade en pindakaas als. Dus, je wilt voor pinda's te eten M & M's, Snickers repen, chocolade-ijs met noten in, en andere lekkernijen die veel calorieën. Dit maakt je gewicht. Je gewicht wanneer u chocolade en pindakaas etenomdat je ogen zijn bruin! En omdat deze zijn zeer calorierijke. Wat kan je eraan doen?

Allereerst beseffen dat sympathie chocolade of pindakaas is niet echt een fysiologische craving. U hoeft geen chocolade. Je hoeft alleen leuk omdat het smaakt goed. Dus je moet weten dat als je kan wachten tot de craving gaat en niet wolf in een kingsize Snickers bar of dubbele Reese's Peanut Butter Cup, zal je wel goed. Voor elke 300 calorieën kunt u voorbij laten gaan (check de labelsop deze candybars), verlies je drie pond door het einde van de maand. Dit zou kunnen worden negen pond per maand als je verwennen drie keer per dag!

Als u nog steeds de smaak wilt (natuurlijk moet je doen!) En vervolgens leren om de porties te controleren. Nogmaals, veel van de 100 caloriesnack tassen zijn voedingsmiddelen die u zou genieten; chocolade bedekt pretzels, Nutter boter-cookie chips en chocolate chip cookies. Er zijn lagere calorie-merken van consumptie-ijs en je moet te meten van een ½ kopje gedeelte wanneer ueten, in plaats van Schepijs in de kom totdat het vol is (ja, ik weet dat wat je doet, want je ogen zijn bruin).

En ten slotte komen we bij de kleinere percentage van de bevolking die met mooie, groene ogen. Helaas ben je voorbestemd zijn om een smaak voor voedsel dat vet in hen! Dit is jammer, want vetten heb twee keer de calorieën van koolhydraten. U houdt van donuts, chips, gebak en taart. Cookies, brownies, en ijs zijn ook bronnen van vet, alsmedeals zure room, boter, en salade dressing. Je hebt groene ogen, dus ik weet dat je niet iemand die houdt van een droge gepofte aardappel of een uitgeklede salade. Je hebt meestal om Franse frietjes of een milkshake als je gaat voor fast food.

Wat kunt u doen om dat gewicht uitstappen? Start het beperken van uw porties van deze voedingsmiddelen. Schrijf alles op wat je eet voor een week. Zie hoeveel keer per dag, gemiddeld, u zich verwennen in een van deze vetrijke voedingsmiddelen. Maak nu het besluit om deze terug te brengen tot slechts een keer eendag, hooguit. Als je een donut, hoef je niet ook later krijgen die dag een milkshake; als je gebakken vis je niet ook de Franse frietjes, als je na de lunch heb taart je ook geen ijsje na het diner. Je hebt groene ogen: u moet naar andere manieren om jezelf te trakteren tijdens de dag naast het eten van deze high-fat voedsel te vinden!

Voor iedereen met gekleurde ogen, veel succes met uw gewichtsverlies inspanningen! Ik ben ervan overtuigd dat u in staat zullen zijn om gewicht te verliezen nadat u kiezen voor lagere calorie snacks,verminderen uw portie maten, verminderen de verbruikte calorieën uit behandelt, en andere manieren vinden om de stress behalve eten calorierijke voedingsmiddelen.

Ik moet hier toe te voegen, dat dit een spoof, voor het geval dat iemand gelooft dat deze tips zijn wetenschappelijk verband houden met de kleur van uw ogen. Het goede nieuws is dat deze tips ook daadwerkelijk voor u werken, ongeacht welke kleur van je ogen!

Related : Outdoor Grill Sets Exercise Fitness flixya.com/blog/aleksyczeslawk flixya.com/blog/doloresfrederics antoniafrancisz.wordpress.com

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s