Uw dieet – Deel I – uw ideale dieet dient te bestaan uit

De American Diabetic Association of de ADA voert voortdurend onderzoek naar nieuwe en brengt de nieuwste inzichten op het gebied van diabetes, zo te helpen patiënten omgaan met hun probleem. Hun meest recente onderzoek is onderwerp van dieet en wat er precies zou moeten bevatten. Hier is een twee-delige serie, die zich bezighoudt met wat je kunt eten terwijl die lijden aan deze aandoening.

Elke adviseur gezondheidszorg kan zorgen voor de ideale diabetische maaltijd plan voor jou. Wat is speciaal met dit voedselpiramide plan is dat kom je te weten wat voor soort voedsel dat je kan genieten zonder zich erg schuldig voelt en wat je moet zo veel mogelijk te vermijden. Deze lijst maakt het ook meer methodisch en zo, meer voor u eenvoudig om uw maaltijden samen te stellen op een manier die de maximale voeding krijg je van hen.

U moet idealiter verbruiken ongeveer 1200-1600 calorieën per dag, zodat uw energie en duurt de hele dag door. Natuurlijk, het hangt ook af van hoe actief je bent veel fysiek en hoe snel uw lichaam in staat iste branden-up van alle verbruikte calorieën.

Hier is de diabetische voedselpiramide gegeven door de ADA. De eerste component vormt de basis van de piramide en dit is het ras dat voedsel kan worden geconsumeerd het meest. Ook de laatste punten vermeld vormen de top van de piramide en worden best vermeden of verbruikt in de minimale hoeveelheden.

Volle granen en zetmeelrijke voedingsmiddelen

Volle granen zijn veel beter dan iets anders, want ze bevatten veel vezels en essentiële voedingsstoffenvoor het lichaam. Sommige scholen van mening dat men zich volledig moet afstand doen met zetmeelrijke voedingsmiddelen. Maar dat is niet zo waar. Zetmeel, dat wil zeggen, koolhydraten, verbruikt in matiging, geeft het lichaam de nodige energie om door te gaan op alle dag. Dus je zou er goed aan doen op een dieet omvatten voedingsmiddelen, zoals rijst, pasta, granen en brood in uw dagelijks. Afgezien van deze, zwart-eyed erwten, aardappelen en bonen te droog zijn goed voor je.

Groenten

Ga voor groenten die echt rijk zijn aanvitaminen, mineralen en andere voedingsstoffen. Kool, bloemkool, broccoli, spinazie, tomaten, wortelen en sla zijn enkele van de groenten die je enorm kunnen profiteren.

Fruit

Veel vruchten zoals mango's en avocado's zijn van nature geladen met calorieën. Probeer te voorkomen dat ze zoveel mogelijk te beperken of op zijn minst hun opname, want ze kunnen later problemen veroorzaken voor jou. Natuurlijk moet je niet verwachten grote problemen hebben als je er een beetje bijten als je er absoluut in controle van uw bloedsuiker en een actief leven leiden. Fruit zoals bananen, peren, perziken, meloenen, abrikozen en sinaasappelen zal wonderen voor je werken!

Melk en zuivelproducten

Het gebruik van magere melk en zuivelproducten zal u laten bezuinigen op calorieën zonder afbreuk te doen aan de smaak van het product.

Vleeswaren

Eet alleen mager vlees zoals kip villen, vis, eieren en Turkije. Als u liever vegetarisch, kan je ook proberen tofu en kwark. Deze leveren u de proteïne die mennodig hebben.

Fried en zoet voedsel

Deze zijn het best weggehouden, omdat ze praktisch druipen van calorieën! Zulke voedingsmiddelen zijn taarten, koekjes, chips en andere snoep en gefrituurde hapjes. Natuurlijk kan je af en toe genieten van een hapje, maar zorg niet te overdrijven in any way.

Raadpleeg het volgende gedeelte voor meer informatie over diabetische diëten weten.

My Links : Electric Knives Massage amp cabinet sale flixya.com/blog/mariesbertie flixya.com/blog/aleksandracyryl

This entry was posted in Diet Articles and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s