Het eten van een gezonde, evenwichtige voeding

Het wordt aanbevolen om kleine porties te eten maaltijd de hele dag en niet overslaan van een maaltijd. Het ontbijt is de meest voorkomende maaltijd over te slaan omdat de meeste mensen ofwel geen honger in de vroege ochtend of ze hebben gewoonweg niet de tijd. Door het eten regelmatig gedurende de dag dat de bloedsuikerspiegel te stabiliseren en krijg je geen honger. Regelmatig eten zorgt er ook voor dat u alle essentiële voedingsstoffen die uw lichaam nodig heeft om gezond te blijven halen.

Het overslaan van een maaltijd of te lang wachten op je volgendemaaltijd zorgt ervoor dat je bloedsuikerspiegel te laten vallen, waardoor je het gevoel wankel en zwak. U vindt het moeilijk zich te concentreren op uw taken, je energie is gedaald en je stemming verandert. Het is de koolhydraten die je bloedsuikerspiegel te bepalen en door het eten van complexe koolhydraten die u kan helpen de suiker niveaus en hongergevoel te stabiliseren. Eten snoep, chocolade, cake en koekjes niet helpen als ze worden snel geabsorbeerd in de bloedbaan en zorgen dat uw bloedsuikerspiegel snel stijgenen vervolgens net zo snel te dalen.

Om te voorkomen dat deze soorten suiker zeespiegelfluctuaties u moet kiezen, zetmeelrijke voedingsmiddelen die laag op de glycemische index. De glycemische index geeft aan hoe snel bepaalde koolhydraten zal leiden tot een stijging in je bloedsuikerspiegel. Het is het beste om te gaan voor voedsel dat een lage glycemische index rekenen hebben, zoals volkoren voedingsmiddelen en haver.

Zoals al eerder vermeld moet je geen ontbijt overslaan omdat je bloedsuikerspiegel daalt 's nachts dus het is belangrijk aan te vullenje lichaam als je wakker wordt in de ochtend. U bent waarschijnlijk ook snack op suikerhoudende voedingsmiddelen, zoals snoep of chocolade loop van de ochtend.

Lunch moet je grootste maaltijd van de dag zo heb je de rest van de dag om het werk uit. Probeer niet om te gaan lunchen, dat hoog in koolhydraten is, omdat dit zal u traag gevoel voor de rest van de middag eten. Eet een eiwitrijke maaltijd met wat fruit of een salade en dat zal ook gaan naar uw vijf per dag voor groenten en fruit.

Het is goed omhebben een snack tussen de maaltijden door, laten we zeggen halverwege de ochtend en halverwege de middag. In plaats van het oppakken van een reep chocolade of een pakje chips, ga dan voor een low-fat snacks zoals fruit, gedroogd fruit, yoghurt of sommige noten en zaden. Noten en zaden zijn een goede bron van eiwitten en helpen u voelt voller langer.

Ten slotte drink veel vocht tijdens de dag, bij voorkeur water. Gehydrateerd houden zal uw energie te stoppen dompelen en u stopt met het van het krijgen van hoofdpijn. Probeer om ongeveer acht glazen water te drinkende hele dag en gekapt op cafeïne drinken. Als u begint met het drinken van de aanbevolen hoeveelheid water vanaf vandaag zal je het gevoel meer energie en alert binnen twee weken. Het handhaven van een gezond leven vol, nemen een activiteit te complimenteren met uw dieet als het lopen gedurende 30 minuten per dag vijf keer per week.

Friends Link : Alzheimer Disease Books nissan flixya.com/blog/andrzejfilipe flixya.com/blog/yolandaslees

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s