5 manieren om meer water in uw dieet

Het is algemeen bekend dat steeds meer met inbegrip van de juiste hoeveelheid water in uw dagelijks dieet kan u helpen gewicht te verliezen en beheren van een gezond gewicht als je eenmaal hebt je doel bereikt grootte. Echter, sommige mensen hebben nog steeds een harde tijd om de standaard 8-8 oz. glazen water. Sommigen houden er niet van de smaak (of gebrek daarvan) en anderen zijn gewoon niet dat de dorst.

Het is moeilijk om uit een glas water per dag te gaan tot acht, dus hier zijn een paar ideeën om geleidelijk te verhogen en de ontwikkeling van eensmaak te pakken.
In plaats van een gewone thee of koffie, vervang het water met een pauze. Het is misschien moeilijk op het eerste, vooral als je een cafeïne junkie, maar veel mensen al snel merken dat hun verlangen naar donkere, zoete, cafeïnehoudende dranken worden vervangen door het hunkeren naar voor meer water. Er zijn andere manieren om uzelf een snelle oppepper van de energie, net als een handvol noten of een korte wandeling rond het blok. Ik krijg een goed uitbarsting van energie uit het water zelf.
Heeft u een glas of fles water inje vizier te allen tijde. Ik ben geloof sterk in "uit het oog, uit het hart", dus als ik een glas water niet op de toonbank of mijn bureau de hele dag door, ik kom soms vergeten om te drinken.
Houd uw water koud te allen tijde. Ik veracht warm water drinken. Mijn gezicht puckers en wil ik het overgeven. Bijhouden wat ijs op de hand is altijd een must hier in de buurt, plus ik heb een gigantische Brita filter in mijn koelkast die altijd is bekroond. Ik vind het veel makkelijker om in een glas ijskoud water dan eeneen lauw. Als je het huis uit, herinner me om een paar flessen water in de vriezer voordat de nacht zodat u ze kunt meenemen.
Voeg wat smaak aan je water door te knijpen sommige limoen of citroen in. Persoonlijk zou ik liever gewoon drinken, maar als citrusvruchten is jouw ding, dan go for it! U kunt ook een aantal kristallen smaak, maar houd in gedachten dat als ze bevatten geen suiker, aspartaam doen ze waarschijnlijk, die niet precies gezond voor u bevatten.
Realiseer je dat je water verbruikenmet een groot deel van de levensmiddelen die u eet. Terwijl u kunt een glas water niet vervangen met een biefstuk, kunt u rekenen water uit groenten en dranken, zoals natuurlijke cafeïnevrije groene thee. Ik heb normaal gesproken niet graag een bevriezing glas water te drinken in de ochtend, maar een lekker warm kopje decafe groene thee werkt perfect en telt naar mijn dagelijkse waterinname.

Houd in gedachten dat terwijl je lichaam went aan een verhoging van de wateropname, maakt u uw weg naar de badkamer een veel meer. U zult snelaan te passen aan deze en badkamer breekt weer terug naar de normale drop-down.

Door de toevoeging van kleine tips zoals deze in uw dag, kunt u uw dagelijkse waterverbruik en verminderen de hoeveelheid calorieën je eet. Tel daarbij op dat een aantal fysieke activiteit, en u bent op uw weg naar een gezonder, slanker u!

Recommend : double din Social Psychology Interactions atv flixya.com/blog/bronislawajerzy

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

