Atkins dieet – hoe dat te doen op de juiste manier?

Obesitas is de voornaamste reden voor tal van ziekten, zoals hart-en vaatziekten, diabetes, depressie en slaapapneu. De enige uitweg uit dit probleem is het volgen van een streng en gezond dieet. Maar dat betekent niet dat het vermijden van voedsel helemaal voor dat het helemaal geen goede optie omdat het zou ons lichaam essentiële voedingsstoffen ontnemen. Vandaar dat een gecontroleerde koolhydraten dieet wordt aangeraden voor koolhydraten is meestal verantwoordelijk voor het vergroten van iemands lichaamsgewicht.

De lage koolhydratenAtkins dieet werd voor het eerst geïntroduceerd in 1970 is door Dr Robert Atkins. Maar het werd populair bijna 10 jaar later na de release van zijn boek – 'Dr Atkins nieuwe dieet revolutie ', die tien jaar ging dat om een uitgegroeid tot een van de bestsellers van. In een mum van tijd miljoenen mensen in de Verenigde Staten en in het buitenland begonnen naar keuze te volgen Atkins-dieet specificaties als hun eerste dieet.

Wat is Atkins Dieet?

Atkins dieet is een eiwitrijk, laagkoolhydraten dieet. Het bevordert het gebruik van vlees, eieren en kaas ontmoedigen hoog koolhydraten-gehalte voedingsmiddelen zoals brood en rijst. Indien er te veel koolhydraten worden genomen, moet dan enzymen worden gegenereerd om het te verteren. Dit kan leiden tot desintegratie van de cellen in de alvleesklier een lange termijn, die verder kan leiden tot diabetes. Volgens Robert Atkins, op het hebben van een koolhydraatarm dieet, het lichaam zal onze treedt in een toestand van ketose, in die, in plaats van koolhydraten, vet isverteerd waarbij energie vrijkomt. Dit vermindert de behoefte aan meer insuline geproduceerd door de pancreas cellen en de vetophopingen zijn verdwenen. Zo is het lichaamsgewicht verminderd tot een aanzienlijk bedrag.

Voordelen van Atkins Dieet:

1. Aanzienlijke hoeveelheid van het lichaamsgewicht wordt verminderd door het verbranden van vetten die de secundaire bron van energie.

2. Inter-maaltijd diëten kunnen worden vermeden omdat u niet zal worden tussen de maaltijden door honger.

Drie. Kan Zorg voor een constante bloedsuikerspiegel.

4. Aangezien de meeste van de gifstoffen in ons lichaam worden verwijderd, samen met het verbranden van vetten, algehele gezondheid is verbeterd.

Dingen op te merken:

1. Het wordt aanbevolen om arts te raadplegen voordat een arts of uitproberen Atkins-dieet maaltijd plannen.

2. Dagelijkse oefening is ten zeerste aanbevolen, samen met Atkins-dieet voedingsmiddelen.

Drie. Mensen met nieraandoeningen, zwangerschap en diabetes wordt aangeraden niet te plannen volgen Atkins-dieet maaltijd.

Fasen van Atkins> Dieet:

1. Inductie – In deze fase, waarbij de voeding bevat eerste 14 dagen van de, wordt gezegd dat je zult verliezen 15 pond van uw lichaamsgewicht. Gedurende deze tijd, zal de hoeveelheid koolhydraten verbruikt per dag minder dan 20 gram. De enige koolhydraten in uw dieet Atkins recepten zullen worden lage koolhydraten-gehalte groenten als tomaat.

2. Voortgezet gewichtsverlies – Tijdens deze tweede fase is de consumptie van koolhydraten verhoogd tot 5 gram perdag.

Drie. Pre-onderhoud – Tijdens deze fase van Atkins-dieet maaltijd plannen, het tempo van de daling van het lichaamsgewicht langzamer zal zijn. Ook kunt u diverse andere voedingsmiddelen te experimenteren om te zien of ze op uw lichaamsgewicht of niet toe te voegen. Als veilig bevonden, kon je deze toevoegen aan uw Atkins-dieet food producten.

4. Onderhoud – U voert deze fase, wanneer u vindt dat u het lichaamsgewicht verlaagd tot het gewenste niveau. Ook kunt U wat meer koolhydraten in uw dieet die niethef je je lichaamsgewicht, zoals de volledige tarwebrood.

Staartstuk: Het uiteindelijke resultaat van Atkins-dieet programma (andere dieetprogramma's ook) alleen afhangt van hoe goed de persoon volgt de aanbevelingen. Vandaar dat ervoor zorgen dat je het religieus volgen.

Tags : shift knob Marriage flixya.com/blog/augusthenrykw

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s