3 Day dieet kan de gezondste dieet!

3 dagen dieet leidt tot de oorsprong van de Cleveland Clinic Diet als het instituut dat die programma publiceerde dit dieet 3 dagen in 1970. De korte tijdspanne hielp het 3 dagen dieet om te winnen lijners zijn populariteit bij. Het 3 dagen dieet programma is ook bekend als de marine drie dagen dieet, Baptist Hospital 3 dagen dieet, Florida 3 dagen dieet, Army 3 dagen dieet, en veel anderen bizarre bijnamen.

De bedragen van de bijnamenbeschikbare gegevens wijzen op de populariteit van dit dieet. Maar deskundigen zijn continu bashing dit dieet omdat het valt onder de categorie van fad dieet. Experts zei ook dat trenddiëten effecten van tijdelijke aard zijn, en het gewicht zal waarschijnlijk worden opgedaan als snel als Paris Hilton sloeg de krant.

Maar voordat we advies op te volgen en start de deskundigen bashing het dieet laten we kijken een nauwere en leren over de voeding feiten. Ik ben geen deskundige diëtiste, maar ik weet veel overde ervaringen van het gaan door een dieet. Ik weet hoe moeilijk nieuwigheiddieet is en ik weet dat problemen met het gewicht soms belangrijker zijn dan onze gezondheid zelf voor sommige mensen in sommige gelegenheden. Dus laten we eens kijken de drie dagen dieet van een gewone oogpunt.

3 dagen dieet maaltijden plan de nadruk gelegd op het eten van een beperkt koolhydraten en veel omega 3 vetzuren. De fundamentele maaltijden plan voor drie dagen dieet is hieronder te drinken samen met de verplichting omten minste vier glazen water, twee kopjes koffie of thee en een glas cranberrysap alledag.

Eerste dag:

Ontbijt: eet een halve grapefruit, een sneetje geroosterd brood met 2 eetlepels pindakaas.

Lunch: Consumeer half kopje droge tonijn met een plakje droge toast.

Diner: eet 2 sneetjes vlees, 1 kop groene bonen, 1 kleine appel en de helft kopje vanille-ijs

Tweede dag:

Ontbijt: Consumeer 1 ei, een plakje droge toast enhalve banaan.

Lunch: Consumeer half kopje tonijn of een kopje cottage cheese samen met 5 saltine crackers.

Diner: 2 Consumeer rundvlees Franken, van een kopje kool, 1 / 2 kopje wortelen, 1 / 2 banaan en 1 / 2 kopje vanille-ijs.

Derde dag:

Ontbijt: eet 5 saltine crackers, samen met een appel met een plakje cheddar.

Lunch: Consumeer een hard gekookt ei met 1 sneetje toast

Diner: Consumeer 1 kop van tonijn, 1 kop wortelen en meloen en een half kopjevanille-ijs.

Kijkend vanuit een oogpunt van de burger, kunnen we zien dat deze maaltijden samen te stellen is in feite een evenwichtige maaltijden samen te stellen. Wij hebben ons stukje van koolhydraten er van de regelmatige consumptie van de toast en crackers saltine. Onze vet wordt geleverd door tonijn die we consumeren dagelijks, is het vet uit vis daadwerkelijk ingedeeld in de goede vetten. Niet kiezen een ander eiwit inname van vlees, eieren en rundvlees Franken. Aangezien deze zijn niet genoeg, zijn we verplicht om veel slokkengroenten zoals kool, wortelen en bonen. Witte kool is eigenlijk een negatieve calorieën groente, dus dat helpt platbranden je calorieën. En die groenten kunnen fungeren als diureticum, terwijl het verstrekken van uw lichaam met vitaminen. Ons fruit is een kleine banaan, dat geeft ons de kalium-inname.

Nou lijkt het 3 dagen dieet is gewoon het bevorderen van een evenwichtige voeding door er een veel nadruk op het eten van veel groenten. Vergelijk dit dieet 3 dagen in het dieet dat mensendoen door te stoppen consumeren koolhydraten of eiwitten, dit 3 dagen dieet is veel gezonder. In feite is dit 3 dagen dieet herinnert ons aan over ons lichaam dagelijks nodig heeft, die worden groenten, fruit, vlees en koolhydraten.

Ik ben ervan overtuigd dat zelfs onze dagelijkse eetgewoonte kan niet overeenkomen met de volledigheid van dit dieet. We gebruikten te nemen gezoete granen of toast met jam verpakt in de ochtend, grijp snel voedsel voor de lunch en wederom ofwel eet diepvriesproducten, we gaan en pak andere fastfood. Dus ik wil nietzie wat er mis is met dit dieet, met gewichtsverlies als een bonus. In feite door het volgen van deze maaltijden samen te stellen als richtlijnen kunnen we gezonder en langer leven en ook dunner!

See Also : Slicers Fender & Trim Moldings Jump Ropes flixya.com/blog/andrzejfilipe flixya.com/blog/briankbrowns

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s