Oefening, dieet en gewichtsverlies voor de borstvoeding mam

Het is normaal voor een vrouw om bezorgd te zijn over zaken zoals gewichtsverlies en fitness, met name na een zwangerschap en tijdens de borstvoeding periode. Echter, veel nieuwe moeders willen ook weten hoe de voeding, lichaamsbeweging en een gewichtsverlies programma zal de baby van invloed zijn op hun mogelijkheden om hun borstvoeding te geven. Hier is een paar elementaire bits van de gegevens over het onderwerp. Voor specifiek advies over u, uw baby, en je borstvoeding programma, raadpleeg dan uw arts.

> Dieet

Terwijl je bepaald dieet heeft minder invloed op de moedermelk je baby Geef je dan je zou denken, is het belangrijk dat u gezond zijn tijdens deze periode. Er gaat slapen een veel stress, veel verloren, en het zal anders een moeilijke tijd alles wat toe te voegen de last van "gaan op een dieet" aan. Het laatste wat je nodig hebt op dit moment meer stress, en proberen om je energie niveau te handhaven en je nieuwe baby te genieten terwijl u uw eigen snijdenpersoonlijke voeding is geen goede keuze. De meeste "diëten", met name die van de FAD soort, de neiging om de Dieter afzetten in termen van de noodzakelijke voeding, en zelfs als dit niet direct invloed op uw baby, het raakt je, en wat je raakt, kan uw kind beïnvloeden.

Als je moet "dieet" als onderdeel van uw persoonlijke plan van het gewichtsverlies, kijk in NutriSystem, het South Beach dieet, Weight Watchers, of soortgelijke programma's gewichtsverlies als ze stress goede voeding, lichaamsbeweging en hebben eensteunmechanisme dat zal je in contact met anderen zoals jezelf … vaak met inbegrip van nieuwe moeders! Als u niet wilt om mee te doen met dergelijke georganiseerd programma, dan op zijn minst voor zorgen dat u een gezond eten plan en krijgen regelmatige matige lichaamsbeweging volgende.

Uitoefening

Het is perfect normaal goed uit te oefenen tijdens de borstvoeding periode. Sommige onderzoek heeft uitgewezen dat regelmatige matige lichaamsbeweging daadwerkelijk kan helpen de melkproductie. Zoals altijd, in het gezicht vanbijzondere omstandigheden, controleer eerst met uw arts. Hier is een paar dingen die je zou willen denken.

Een ding dat is altijd een tegenprestatie, maar die is zelfs nog belangrijker op dit moment is het beschermen van uw borsten. Letsel of stress om hen kan resulteren in aandoeningen zoals mastitis infectie of die zouden kunnen interfereren met het vermogen om je baby te voeden en kan zelfs resulteren in meer extreme gezondheidsproblemen. Dus, altijd beginnen met een goede pasvorm, comfortabel, effectieve ondersteuning beha.Vermijd oefeningen die stress bij de borsten of druk op, of de gevolgen van de borsten kan veroorzaken. Hier is waar ik mijn gebruikelijke plug maken dat voor veel vrouwen, yoga is een uitstekende keuze fitness.

Als u eerder een sporter, het gemak terug in je routine. Het kan zijn dat uw routine te wijzigen, voorziet in een lage impact alternatieven voor uw vertrouwde high-impact oefeningen. Overdrijf het niet. Blijf bij uw plan voor gezond eten, en drink veel vocht. Verpleegkundige voor de training. Het is niet goed tewarm en bezwete, of in het midden van je favoriete oefening routine en geniet van alles te stoppen om te zorgen voor een hongerige baby.

Oefening niet om een geplande rigide routine. Dat wandelen met je nieuwe baby in de kinderwagen mag alleen de fysieke activiteit moet u zowel op het moment. Natuurlijk, met stop voor alle complimenten voor uw mooie nieuwe kind kan onderbreken van de procedure een beetje.

Weight Loss

Na je zwangerschap, zult u zeker geïnteresseerd zijn inhet gewicht te verliezen, dat lijkt te zijn verschenen uit het niets. Zoals altijd, is de sleutel tot gewichtsverlies zal zijn gebaseerd op twee belangrijke punten, fysieke activiteit en voeding. Als u na een aantal van de bovenstaande advies, krijgen een aantal regelmatige matige lichaamsbeweging en stevig hebben een gezond eten plan in de plaats, is er een goede kans dat de meeste van die ongewenst gewicht zal verdwijnen. Als het echter gaat niet weg snel genoeg, of dat laatste beetje is ongeveer steken, misschien moet u up platformuw oefening een beetje. Echter vasthouden aan het plan, maak uw aanpassingen in hapklare stappen, en niet overdrijven.

Immers, je bent steeds gezond voor twee.

Thanks To : Distribution & Warehouse Management Cables flixya.com/blog/bogumiljand flixya.com/blog/blazejjakubs

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s