6 Amazing Voordelen van een Whole Foods Dieet!

Er zijn een tal van voordelen van een volwaardige voeding dieet dat positief effect zal hebben voor de gezondheid. Als u overweegt over te schakelen naar een Whole Foods dieet, zijn nieuwsgierig naar Whole Foods voeding, of wilt u gewoon veel meer te weten over de hele voedingsmiddelen voordelen … dit artikel voordeel dat u wil.

Top 6 Voordelen van een Whole Foods Voeding

Verhoogde vezelconsumptie:

De hele voedsel zoals broccoli, bruine rijst, amandelen en havermout zijn geweldigbronnen van vezels – met zes tot vijftien gram per portie. Vergelijk dit met de meeste dierlijke producten die geen vezels bevatten.

Fiber helpt bij het verplaatsen van afvalstoffen uit het lichaam en houden het spijsverteringssysteem schoon en goed functioneert.

Minder vet:

Een hele voedingsmiddelen dieet omvat voedingsmiddelen, zoals fruit, groenten en granen, dat vet bevatten veel minder dan een dieet dat voedsel bevat dier. In feite kan zelfs een laag vet-maaltijden vaak twee keer zoveel vet als een helevoedingsmiddelen maaltijd.

Een lager vet, Whole Foods dieet kan helpen het cholesterolgehalte laag te houden, verminderen van het aantal verbruikte calorieën en helpt het verhogen van uw gezondheid en vitaliteit.

Daalde het verbruik van suiker:

Een hele voedsel dieet, dat koolhydraten bevat een verscheidenheid aan natuurlijke complex, is meestal meer vullen en zal afnemen uw wens om producten te eten verwerkte suiker – die ook zal verminderen uw totale inname van voedsel.

Meer voedingsstoffen:

Een helefood dieet bevat plantaardige voedingsmiddelen die een rijkere bron van voedingsstoffen dan dierlijke producten.

Verscheidenheid van levensmiddelen:

De verscheidenheid van fruit, groenten, granen, zaden en noten die beschikbaar zijn op een Whole Foods dieet is bijna eindeloos. Deze variëteit leidt tot een grotere consumptie van vitaminen, mineralen en andere voedingsstoffen die uit te voeren gezondheids-bevorderende functies in het lichaam.

Grote tevredenheid en minder veel eten:

De hele dieet bevat eengrote verscheidenheid van levensmiddelen die dicht in voedingsstoffen en vezels. Deze Whole Foods meer tijd nodig hebben om goed te kauwen en te eten, wat resulteert in het verbruik van minder calorieën. Meer voldoening maaltijden leidt tot minder overeten, die op zijn beurt leidt tot een optimaal niveau van gezondheid en levensduur.

Het is evident dat de voordelen van dit type van dieet veel groter dan de voordelen die kunnen worden afgeleid uit een dieet dat producten omvat voornamelijk dier. Daarnaast is er een hele voedingsmiddelen zijnminder schadelijk voor de menselijke lichaam.

Friends Link : Caffeine Wheel Well flixya.com/blog/honoratusannar vancesisobel.livejournal.com flixya.com/blog/czeslawjozefatn

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s