3 dagen dieet mei De gezondste dieet!

3 dagen dieet oorsprong leidt tot een van de Cleveland Clinic Diet als het instituut dat die programma publiceerde deze 3 dagen dieet in 1970. De korte tijdspanne geholpen de 3 dagen dieet aan populariteit te winnen zijn onder de lijners. De 3 dagen dieet-programma is ook bekend als de marine drie dagen dieet, Baptist ziekenhuis 3 dagen dieet, Florida 3 dagen dieet, Army 3 dagen dieet, en veel anderen bizarre bijnamen.

Het bedrag van de bijnamenbeschikbaar zijn geven de populariteit van dit dieet. Echter deskundigen zijn continu bashing dit dieet omdat het valt onder de categorie van fad dieet. Deskundigen zei ook dat trenddiëten effecten van tijdelijke aard zijn, en het gewicht zal waarschijnlijk opgedaan zo snel als Paris Hilton sloeg de krant.

Maar voordat we de experts advies en start bashing het dieet laten we eens een kijkje en leer meer over de voeding feiten. Ik ben geen deskundige diëtiste, maar ik weet veel overde ervaringen van het gaan door een dieet. Ik weet hoe hard fad dieet is en ik weet dat problemen met het gewicht soms belangrijker dan onze gezondheid zelf voor sommige mensen in sommige gelegenheden. Dus laten we het dieet zie de 3 dagen van een gewone oogpunt.

3 dagen dieet maaltijden plan legt de nadruk op het eten van een beperkte koolhydraten en veel omega 3 vetzuren. De eenvoudige maaltijden voor drie dagen dieet is samen hieronder met de verplichting om te drinkenten minste vier glazen water, twee kopjes koffie of thee en een glas cranberrysap alledag.

Eerste dag:

Ontbijt: Eet een halve grapefruit, een plakje droge toast met 2 eetlepels pindakaas.

Lunch: Consumeren half kopje droge tonijn met een plakje droge toast.

Diner: Consumeren 2 sneetjes vlees, 1 kop groene bonen, 1 kleine appel en de helft kopje vanille-ijs

Tweede dag:

Ontbijt: Consumeer 1 ei, een plakje geroosterd brood enhalve banaan.

Lunch: Consumeren half kopje tonijn of 1 kopje kwark samen met 5 crackers.

Diner: Consumeren 2 rundvlees Franken, een kopje kool, 1 / 2 kop van wortelen, 1 / 2 banaan en 1 / 2 kopje vanille-ijs.

Derde dag:

Ontbijt: Eet 5 crackers, samen met 1 appel met een plakje cheddar.

Lunch: Consumeer een hard gekookt ei met 1 sneetje geroosterd brood

Diner: Consumeer 1 kopje van tonijn, 1 kop wortelen en meloen en een half kopjevanille-ijs.

Kijken van een gewone oogpunt, zien we dat deze maaltijden plan is in feite een uitgebalanceerde maaltijden te plannen. Wij hebben ons stukje van koolhydraten er van de regelmatige consumptie van de toast en crackers. Onze vet wordt geleverd door tonijn die we consumeren dagelijks, het vet van vis is eigenlijk ingedeeld in goede vet. Niet te vermelden een ander eiwit inname van vlees, eieren en rundvlees frank. Want dat zijn niet genoeg, zijn we verplicht om veel vretengroenten zoals kool, wortelen en bonen. Kool is eigenlijk een negatieve calorieën groente, dus dat zal helpen bij het afbranden van uw calorieën. En die groenten kunnen fungeren als diureticum, terwijl het verstrekken van uw lichaam met vitaminen. Ons fruit is een kleine banaan, dat geeft ons de inname van kalium.

Nou lijkt het 3 dagen dieet is gewoon het bevorderen van een evenwichtige voeding door er een veel nadruk op het eten van veel groenten. Vergelijk deze 3 dagen dieet in het dieet dat mensendoen door te stoppen nuttigen koolhydraten of eiwitten, in dit 3 dagen dieet is veel gezonder. In feite is dit 3 dagen dieet herinnert ons over ons lichaam dagelijks nodig heeft, die groenten, fruit, vlees en koolhydraten.

Ik ben er zeker van zelfs onze eetgewoonte dagelijkse voeding niet kan overeenkomen met de volledigheid van deze. We gebruikt om gezoete granen of toast met jam verpakt in de ochtend te nemen, fastfood voor de lunch te pakken en weer ofwel eet diepvriesproducten, we gaan en pak andere fastfood. Zodat ik nietzie wat er mis is met dit dieet, met gewichtsverlies als een bonus. In feite door het volgen van deze maaltijden samen te stellen als richtlijnen kunnen we gezonder en langer en ook dunner live!

See Also : Air Purifiers Volunteer Work Cardiovascular Books flixya.com/blog/anastaziafeliks andrescathys.livejournal.com flixya.com/blog/ambrozyfelician

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s