Voorverpakte Dieet Maaltijden Review – Een kijkje op het Medifast Dieet

Er is geen twijfel dat voorverpakt diëten zijn ongelooflijk populair. Weinigen van ons daadwerkelijk de tijd hebben om het onderzoek, de winkel voor te bereiden en verpakken onze lage calorie-of low carb voedingsmiddelen. Steken met diëten zijn al moeilijk genoeg, dus het toevoegen op het werk van onderzoek en voorbereiding, althans in mijn ogen, vermindert de kans dat je daadwerkelijk zal vasthouden aan en hebben succes op het dieet. En, in de huidige economie, heel vaak, zult u merken dat de kosten van deze voorverpakte diëten zijn eigenlijk lagerin de kosten dan te proberen om een bos van boodschappen en het verspillen van het gas om hen te verzamelen. In dit artikel zal ik onderzoek een van de meer populaire diëten voorverpakt en degene die ik heb veel succes gehad met – Medifast.

Hoe Medifast Works: In de waarste zin van het woord, dit is een voorverpakte voeding. Hoewel er zijn vele opties om uit te kiezen (van vrouwen, mannen, mensen met diabetes, hart gezondheid, en het metabolisme stimuleren), alle van de plannen bieden u genoegvoedsel aan het bedrijf voorverpakte voedingsmiddelen vijf keer per dag te eten. Een keer per dag je je eigen verse, grote, gezonde maaltijd te bereiden (dit heet de "Lean and Green" en het bestaan van magere eiwitten en groenten.) Dus, je eet zes keer per dag, maar alleen de voorbereiding van een maaltijd (en je kunt dit preparaat echt gemakkelijk te maken door middel van een overdekte barbecue en zakken groenten.)

De voorverpakte voedingsmiddelen zijn over het algemeen snel en gemakkelijk te bereiden en te monteren. Sommige van de shakes vereisen een blender, maarsommige niet. De bars vereist alleen dat je de wrapper te verwijderen, maar sommige van de andere voedingsmiddelen, zoals de eieren en havermout, vereisen slechts een minimale montage.

Medifast voedingskeuzes en Smaak: Er zijn meer dan 70 voedingskeuzes met dit dieet. Voorbeelden hiervan zijn de shakes en repen, puddingen en cappuccino, chili en stoofschotels, crackers en chips, vruchtendranken en warme chocolade, enz. De smaak voor het grootste deel is vrij goed en beter dan ik had verwacht. En, je kan het nog beterdoor het toevoegen van vetvrije siropen, slagroom, zure room, kaas, humus, enz. Ik hou echt van om de pudding te gebruiken als basis voor recepten die u toelaten om muffins en koekjes te maken.

Hoe Ketosis en een lage hoeveelheid koolhydraten dieet Maak dit uiterst efficiënt: Veel mensen realiseren zich niet, maar dit is technisch gezien een low carb dieet. Alle voedingsmiddelen zijn laag in calorieën en hoog in eiwitten. Dit werkt om je lichaam te dwingen in een metabole toestand heet ketose. Aangezien uzijn ontnemen van koolhydraten dat het meestal verbranden voor energie, maar heeft in plaats daarvan aan te zetten opgeslagen vet die op zijn beurt zal echt ramp-up van uw stofwisseling en gewichtsverlies.

Ik denk dat dit is waarom Medifast werkt zo goed en zo effectief is. In essentie, het werkt eigenlijk hetzelfde als het South Beach of Atkins-dieet, maar je hoeft niet op eieren eten van vlees of alle van de tijd. Als gevolg daarvan zien veel mensen vrij snel en dramatische resultaten, zolang ze volg de instructies om een redelijkegraad.

Kosten: Dit dieet 's kostprijs is vrij typisch voorbeeld van een voorverpakte voeding. Het is rond de $ 8 – $ 10 per dag en dit kan beter met coupons, specials en kortingen die worden zeer frequent aangeboden. Als je erover nadenkt, met de kosten van de boodschappen en gas vandaag, kan dit ook daadwerkelijk minder zijn dan je uitgeeft aan boodschappen.

Bottom Line: Aan het einde van de dag, mijn recensie van Medifast is positief. Het is een zeer effectief dieet, het eten isheel behoorlijk proeven, en het is erg handig en makkelijk te volgen. Ze zijn geen calorieën te tellen, of veel keuzes te maken. Je gewoon eten meestal het voedsel dat ze je geven, en je bent op weg.

See Also : fog lights Tricycles flixya.com/blog/sharonrharness flixya.com/blog/adambronislawaq flixya.com/blog/henrykaleksys

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s