Absorptie van calcium en light frisdrank – Is Diet Soda Affect absorptie van calcium?

Koolzuurhoudende frisdranken waaronder light frisdrank daling absorptie van calcium door de bloedstroom, en daarom kan worden gezegd dat absorptie van calcium en light frisdrank nauw verwant zijn aan elkaar, maar in de negatieve zin.

Light frisdrank en andere drankjes bevatten fosforzuur die interfereert met de absorptie van calcium en als gevolg het grootste deel van de calcium krijgen we uit de voeding gaat uit via de urine. Mensen die aan het drinken van frisdrank gebruikt op een regelmatige basis zijn opeen hoog risico op fracturen en verzwakking van de botten.

Fosfor is een belangrijk bestanddeel van botten anders dan calcium. Het is ook nodig voor een goede absorptie van calcium uit de maag in de bloedbaan, maar abnormaal hoge niveaus van fosfor in het bloed zijn gevaarlijk voor de gezondheid. Wij allen moeten proberen om mineralen te ontvangen maximale hoeveelheden van alle uit een goed uitgebalanceerde, gezonde voeding.

De relatie van absorptie van calcium en light frisdrank kan worden vastgesteld door het consumeren van niet meerdan 1 blikje frisdrank alledag. En als je niet verslaafd bent aan light frisdrank, probeer dan frisdrank water, melk, jus d'orange, ander vruchtensappen en soja-dranken in plaats van het dieet. Naast deze, vergeet dan niet om de bron toe te voegen een rijke calcium aan uw dieet zoals vis, schaal-en schelpdieren, gekookt bot soep, rummelasse en boerenkool.

Het wordt ook aanbevolen door artsen calcium consumeren en vitamine D supplementen op een dagelijkse basis. Deze supplementen zijn bijzonder nuttig voorvrouwen boven de leeftijd van 40, die een hoog risico op het ontwikkelen van osteoporose en andere degeneratieve ziekten. Ook zwangere vrouwen zijn die behoefte hebben aan hoge calciuminname en calcium en multi-vitamine tabletten.

Probeer uit te vinden van de hoogste kwaliteit supplementen beschikbaar die er zijn. Lees aandachtig de inhoud van een supplement product vóór aanvang van haar cursus. U kunt het ontwikkelen van een infectie of een allergie in reactie op een bepaald ingrediënt. Hoewel deze supplementen zijn gemaakt met totaal zuiverestoffen, mensen met een zwakke interne gezondheid vaak last hebben van obstipatie, diarree, maagkrampen en bepaalde infecties.

Absorptie van calcium wordt ook beïnvloed door het eten van een eiwitrijke voeding uit dierlijke bronnen. Vermijd cafeïne, te veel suiker en zout en kunstmatige smaak voedingsmiddelen zoveel je kunt. Als je kunt, probeer ten minste 1 kopje pure melk per dag drinken. Melk bevat veel enzymen en voedingsstoffen in aanvulling op calcium die helpen bij het maximale absorptie van calcium en maaktonze botten en tanden sterk.

Recommend : speaker cabinet sale flixya.com/blog/alisargaribay

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s