HCG Dieet – Wat kan ik verwachten als ik het proberen?

Het HCG dieet is populair, maar verwachten Cure horen veel voors en tegens van je familie, vrienden en collega's over de nieuwe Weight Loss. Allereerst zullen ze het niet begrijpen. Ten tweede, zullen ze je vertellen om gewoon minder eten en lichaamsbeweging. Zij zullen zorgen maakt over je nieuwe dieet en u, zodat ze hun zorg door de kritiek op iets wat ze niet begrijpen.

Wat mensen horen voor het eerst over de HCG dieet worden de woorden "hormonen en injecties." Dat kanklinken nogal eng, totdat u begrijpen dat u niet hoeft te injecties te doen. En het hormoon is natuurlijk aan het lichaam. Je neemt zo'n kleine hoeveelheid, die mannen kunnen vrouwen doen dit dieet, as well as.

Ik vind het best om niet te opvallend iedereen vertellen wat voor soort dieet je doet totdat de resultaten worden. Door, dan zul je dus worden gestimuleerd en enthousiast over uw gewichtsverlies en nieuwe prachtige lichaam, zult u niet de zorg over een van de critici. Tegen die tijd zul je meer energie hebben en zich beter voelt,ook. Het is zo leuk om 1-2 ponden te verliezen per dag!

Wat is het alternatief? Je kunt proberen met een dieet en lichaamsbeweging programma en verliest een beetje gewicht. Maar blijft het uit? U kunt maag-bypass operatie of de nieuwe lapband. Of u kunt doen HCG en verras je vrienden te laten denken dat je had een soort van geweldige liposuctie! Laat ze maar denken dat je het doet door een dieet en lichaamsbeweging!

Wat zijn de voordelen? Nou, Dr Simeons schreef een boek genaamd Ponden en CM voor andere artsenen hij zegt dat HCG een verandering in de stofwisseling veroorzaakt. Hij zegt het maakt je lichaam te mobiliseren vet uit het vet opslag locaties. Gewichtsverlies komt uit vetweefsel, geen spieren. En hCG niet strippen het lichaam van vitaminen en mineralen. En als je dieet te volgen van de, dan kunt u dat gewicht af te houden!

Hoe werkt het? Over het algemeen eet je een maaltijd van mager vlees, kip, vis, garnalen of kreeft, een vrucht en een groente, twee keer per dag. (Er zijn een paar uitzonderingen.) Toen ik voor het eerst ben ik begonnenhad een grote salade van alle toegestane de groenten en het was pas 2-3 weken later, toen ik had meer dan 20 kilo kwijt, dat ik vond dat je was niet de bedoeling om dat te doen. Nou, toen wist ik dat het werkte voor mij en ik bleef eten grote salades elke dag. Ik verloor ongeveer 1-2 pond per dag en ik denk dat alle vezels geholpen. En de salades geholpen mijn geestelijke gezondheid.

Wat kunt u verwachten? Je zal snel meestal verliezen in de taille en maag. U zult te beperken vetkussentjes als een dubbele kin en love handles. Je verliestdie innerlijke knie en dijbeen vet met geen verslapping van de huid. Het dieet helpt echt je body contouring zonder oefening.

Als het HCG dieet klinkt interessant is voor u, kunt u een gratis exemplaar van HCG dieet tips en andere helpt bij http://www.hcgdietnews.com. Ik wil om anderen te helpen succes hebben met dit dieet, zoals ik heb.

En er is een bonus voor de Weight Loss Cure dat Simeons noemt doen. Weet jij HCG helpt dingen zoals artritis, fibromyalgie en anderepijntjes en kwaaltjes? Ik heb een aantal pijnlijke heupen had na een lange tijd regime van het nemen van prednison voor astma. Ik had om te slapen op kussens en gooide en draaide zich om. Dan een paar maanden geleden besefte ik dat mijn heupen niet meer geen kwaad. Zo veel als ik was zwaar, ik heb niet genoeg lijken te kussen op mijn heup botten hebben. Nou, het is niet langer een probleem. Simeons vermeldt dat veel dingen die beter zijn tijdens de zwangerschap zijn ook beter terwijl het doen van dit dieet.

Thanks To : Specialty Cycles vw beetle Griddles flixya.com/blog/halinaaleksandr flixya.com/blog/norbertsclar flixya.com/blog/benedykthonorat

This entry was posted in Diet Articles and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

