De 'No White Foods' Dieet

Er zijn vele diëten die er vandaag de dag, en de opvallende ding over veel van hen is hoe complex ze ook zijn. Voorbij zijn de dagen van slechts tellen van calorieën. Vandaag dieet plannen komen, compleet met een theorie, een filosofie, een uitgebreid dieet en lichaamsbeweging plan, en meer dan waarschijnlijk, producten die je kunt kopen. Op een manier, dat is een goede zaak – het betekent dat de theorieën achter deze diëten zijn goed doordacht, en dat het dieet zelf waarschijnlijkbevordering van een goede gezondheid en gewichtsverlies. Aan de andere kant zijn er een aantal valkuilen te hebben en proberen te plannen volgen een complexe dieet – namelijk, het is ingewikkeld en soms moeilijk te volgen!

Hoe velen van ons echt tijd om een complexe nieuwe manier te leren van het eten hebben? Als je te verliezen vijftig of honderd pond, en uw gewicht is uw gezondheid ernstig aantast en welzijn, kunt u mogelijk om de tijd en kosten te rechtvaardigen. Als het een kwestie van willen tot vijf, tien of twintig te verliezenpond, echter hoe waarschijnlijk bent u volledig abonneren op een geheel nieuwe manier van eten? Niet erg waarschijnlijk, is het antwoord!

Dus hier, dan is een snelle, gemakkelijke oplossing om uw gewichtsverlies behoeften, als u behoefte heeft aan een 'snelle' fix die niet te veel denken. Gewoon stoppen met eten witte voedingsmiddelen. Het is zo simpel als dat. Als het wit, niet eten.

Natuurlijk is er een opmerkelijke uitzondering wilt u wellicht te maken: Melk. Melk is wit, en, vooral als je een vrouw bent, zwanger, of noggroeit, kan het schadelijk zijn voor de te geven van melk, zelfs gedurende een korte tijd. Dus laten we dat advies te wijzigen een beetje: geen wit voedsel dat zijn solide. Of zelfs, als je wilt, geen witte zetmeel.

Dat is wat het echt op neer komt. Als je weg met al die witte zetmeel – witte pasta, witte rijst, aardappelen – en vervang ze met hele korrel keuzes, na verloop van tijd, bent u bijna gegarandeerd om gewicht te verliezen. Dit is niet zoals het Atkins-plan, waarin u wordt gevraagd op te geven de meeste koolhydraten. U kunt nog steeds etenbruine rijst, bijvoorbeeld, en volkoren brood en pasta. De witte zetmeel zijn verfijnd, en ze hebben de hoogste glycemische index. Dat betekent dat ze misschien tekort aan insuline veroorzaakt na verloop van tijd – ze kunnen zelfs leiden u naar het ontwikkelen van diabetes op de lange termijn. Op de korte termijn, deze witte zetmeel ertoe leiden dat u te pakken op de kilo's – met name rond je buik, dat is de slechtst mogelijke plaats om overgewicht in termen van gezondheid van het hart dragen.

Als u wilt dat een beetje verder te gaan met dezeplan, en gewicht te verliezen een beetje sneller, probeer het opgeven van een andere categorie van witte voedingsmiddelen – vetten die bij kamertemperatuur vast. Dit betekent dat er geen boter of margarine (technisch, boter is wit, niet geel -! Zuivelondernemingen verf het geel naar het aantrekkelijker te maken) en geen kaas (de meeste kaas is wit – en het opgeven van witte kaas betekent niet dat je moet bulk up voor Cheddar!). Uitsnijden van deze vetrijk voedsel – vooral als ze toevallig een 'issue' voor u – laat je verliest gewicht eenveel sneller.

Natuurlijk, er zijn enkele witte voedingsmiddelen die zijn eigenlijk goed voor gewichtsverlies. Overweeg magere witte kippenborst, bijvoorbeeld, of witte vis zoals kabeljauw of heilbot, of zelfs eiwit (de magerste deel van het ei)! Er is niets veel te winnen door het vermijden van deze voedingsmiddelen, en op de lange termijn, moet je waarschijnlijk niet. De punt van het 'nee witte foods' dieet, is echter om u een eenvoudige formule die u overal kunt toepassen. In een restaurant of tijdens een speciaal evenement – geenprobleem – eten wat je wilt, zolang het maar niet wit is! Er zijn geen punten te tellen, geen regels (behalve die ene) te onthouden.

En hier is de verborgen voordeel – als je niet eet geen wit voedsel, laat meer ruimte voor 'kleurrijk' voedsel dat niet zijn wit – groenten, bijvoorbeeld, met name geel, oranje en donker groene. Deze zijn veel gezonder voor je hart en, inderdaad, je hele lichaam dan hun witte equivalent, aardappelen en zetmeel. Niet alle witte voedingsmiddelen verdienen te wordenvermeden, maar de voordelen van deze eenvoudige en effectieve aanpak kan echter groot zijn.

See Also : universal muffler flixya.com/blog/bronislawjanuar norbertsclar.livejournal.com flixya.com/blog/baltazarhenryka

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s