Wat is een glutenvrij Weight Loss Diet?

Het glutenvrij dieet van het gewichtsverlies is begonnen als een soort van de aanbevolen voeding voor mensen met coeliakie. Echter, vanwege het begin van het dieet rages, glutenvrij dieet van het gewichtsverlies werd de ziekte erkend, ook degenen zijn die niet gediagnosticeerd met de. Veel mensen zijn zelf-diagnose gewoon zo kunnen kopen glutenvrije producten en beginnen met afvallen. Vergeet niet dat een gebrek aan begrip van diëten kan leiden tot complicaties en bijwerkingen die zelfs kan leidenom meer gewicht dus voordat springen in de bandwagon van het glutenvrije dieet van het gewichtsverlies, zorg ervoor dat u goed geïnformeerd bent over wat het voor u kan doen.

De persoon met coeliakie

Gluten is een eiwit component die kan worden gevonden op gerst, haver, triticale, tarwe en granen. Een persoon met coeliakie heeft een dunne darm die gevoelig is voor gluten. In feite, kunnen zelfs kleine porties van gluten veroorzaken ze schade. Er zijn geen bekende oorzaken voor de ziekte, maar hetis van mening dat er betrokken zijn bij milieu-en genetische factoren. Er is nog geen genezing, maar het kan worden beheerd met een gluten-vrij dieet. Indien onbehandeld, kan dit leiden tot een verscheidenheid aan aandoeningen zoals osteoporose, ondervoeding en onvruchtbaarheid.

Wat de voeding kan doen

Het glutenvrij dieet van het gewichtsverlies draagt bij aan het herstel van de dunne darm als in hulp bij de absorptie van belangrijke voedingsstoffen. Met dit dieet, vermijdt u alle soortenvoedsel dat rogge, gerst gluten, en tarwe. Voorbeelden van voedsel dat we graag eten, maar gluten bevatten zijn brood, pizza, pasta, gemoute ontbijtgranen, bagels, en crackers. Haver zijn ook vermeden en heeft u de mogelijkheid al om te voorkomen of te beperken uw inname van melk. Bier producten, non-alcoholische en alcoholische dranken zijn ook vermeden.

Wat je kunt eten

Met een glutenvrij dieet van het gewichtsverlies, kunt u nog eten een van de volgende voedingsmiddelen, omdat ze van nature niet hebbengluten:

1. Vers, gedroogd, in blik of diepgevroren groenten en fruit, zolang zij niet over verdikking ingrediënten en additieven die gluten.

2. Zetmeel en meel gemaakt van rijst, sojabonen, tapioca, maïs en boekweit.

3. Zuivelproducten zoals kaas. Echter voorkomen dat deze producten aan het begin van uw behandeling voor coeliakie.

4. Eieren

5. Alcoholische dranken zoals wijn en likeur zoals cognac, whisky, ciders, likeuren en.

6. Onbewerkt vleesproducten

7. Bevroren of ingeblikt vlees producten, op voorwaarde dat zij geen saus hebt.

8. Graanproducten gemaakt van maïs, linzen meel, rijst zemelen, amarant, linzenmeel, psyllium, en polenta.

9. Rijstcrackers, rice crispies, maïs tortilla's, taco schelpen gemaakt van maïs.

10. Glutenvrije pasta, bonen of rijst vermicelli, boekweit noedels en rijst noedels.

11. Specerijen, zoals tomatenpuree, jam, honing, cacao, azijn, honing, tahin, en sommige saladedressings ensauzen.

12. Snacks, zoals gewone maïs chips, pure chocolade, en popcorn.

13. Dranken zoals koffie, thee, mineraalwater, en gedistilleerde dranken.

Een paar voorzorgsmaatregelen

Wees voorzichtig bij het kopen van voedingsmiddelen die zijn aangemerkt als 'tarwe-vrij "omdat het niet noodzakelijkerwijs betekent dat zij zijn glutenvrij. Bij het kopen van voedsel, de ingrediënten leest op de etiketten en zich bewust zijn van het soort van verborgen gluten zoals die die gevonden kunnen worden in verschillende levensmiddelenadditieven en medicijnen. Ook, zich ervan bewust dat erproducten die "gemodificeerde levensmiddelen zetmeel" geschreven op hun etiketten, omdat ze gluten kan bevatten.

Niet zelf-diagnose

Nog nooit zelf een diagnose dat u coeliakie hebt. Alvorens in te gaan op een glutenvrij dieet van het gewichtsverlies, zorg er dan contact op met uw arts. Alleen uw arts kan u de juiste diagnose door te laten zien dat je darmen voering is beschadigd door endoscopie, bloedonderzoek, of door het uitvoeren van een biopsie op uw darmen. Nog belangrijker is, is het raadzaam dat u niet verder gaanop een glutenvrij dieet van het gewichtsverlies voor naar de dokter gaan voor een echte diagnose.

Stuff om te onthouden

Het glutenvrij dieet lijkt misschien een beetje overweldigend in het begin. Echter, met voldoende kennis, informatie en ondersteuning, kunt u levensstijl op te nemen in de voeding in je zonder enige problemen. Gelet coeliakie betekent niet dat je moet eten meerderheid van uw favoriete gerechten te stoppen want ondanks een aantal beperkingen, kunt u nog genieten van een verscheidenheid van voedingsmiddelenopgenomen in het dieet. Bovendien, als u meer informatie over coeliakie en glutenvrije diëten, dan kunt u contact op met een gastro-enteroloog, uw arts, of een fictief / licentie diëtist of voedingsdeskundige.

My Links : maple cabinets sale Women Costume Shoes doloresfrederic.livejournal.com flixya.com/blog/boleslawajang

This entry was posted in Diet Articles and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s