Hoe tot 5 pond te verliezen in 1 week – Get The Free dieet samen met oefeningen die vet verbranden

Allereerst laten we over een ding eens, maar verloor 5 pond in een week is niet hetzelfde als een verlies van 10 kilo in 2 weken. Als je op een dieet dat is ontworpen om je verliest 5 pond in de week zul je massa verliezen water en spier, slechts een klein deel van de 5 pond vet (en dat is wat je echt wilt ontdoen van, toch? ).

De nieuwe calorie verschuiven dieet is iets anders. Zij stelt dat zij zou je verliezen tot 9 pond in slechts 11 korte dagen en je kon gaan op deze> Dieet weer als je normaal eet voor drie dagen. Het is niet een dieet waarbij je sluit een van de belangrijke nutriënten of groepen levensmiddelen, en je hoeft niet uit te hongeren.

We hebben allemaal gehoord over die een caloriearm dieet dat wonderen hebben gewerkt voor zo veel andere mensen, meestal aan een vriend van een vriend. De waarheid over caloriearme diëten is dat als je eenmaal een grote bezuiniging op calorieën je zult gewicht verliezen … voor een paar dagen te maken. Na die dagen je lichaam past zijnmetabolisme tot de calorie-inname te passen. Dit betekent dat u zal worden uitgevoerd op dampen. Dit is wat wordt genoemd jezelf kwellen, voel je je als crap, krijg je boos over niets en ga zo maar door. Toch heb je niet meer verliezen dan een paar pond in de eerste dagen! Natuurlijk als je tot 400 calorieën per dag te eten voor 6 maanden zou u een verschil zien. Maar ik zou niet willen uw echtgenoot tijdens deze maanden.

Laten we eens een snel overzicht van wat t is dat we proberen te bereiken. Om vet te verliezen zijn ereen aantal belangrijke stappen die nodig aan elkaar te volgen om het vet te nemen van een vet cel naar de cel van de spieren en het verbranden. Ten eerste, de vetcel moet vrijgeven het vet (in de vorm van vetzuren), ten tweede, het vet moet worden vervoerd naar de doelcel, de derde plaats het vet moet worden opgenomen in de spiercel en verbrand voor brandstof in de mitochondriën ( de elektriciteitscentrale in de cel). We hebben geen behoefte om meer specifiek dan dat.

Ok, nu is het tijd om te oefenen! Als u de uitoefeningverhoogt u het energieverbruik in de spiercel (de mitochondrias schreeuwen voor meer). Tegelijkertijd verhoogt u u daadwerkelijk spiermassa, wat betekent dat er meer mitochondriën willen om vet te verbranden. Ook in een spier uitgeoefend is er een hogere stofwisseling, zodat als je eenmaal begint en persistent in de uitoefening van uw spieren zullen meer vet verbranden om fit te blijven.
De drie stappen voor vet om te worden gebruikt als brandstof kan ook worden gericht met een gezond dieet. Dit zal versie meer van het vet inuw bloedsomloop en hoe meer vet er is, des te meer zal worden geabsorbeerd door de spieren.

Nu, in de calorie verschuiven de voeding van de voedingsmiddelen en voedingsstoffen is samengesteld om dit te doen gewoon. Het geeft meer vet uit je cel en als je drinken als je moet, de vetzuren zijn vervoerd naar de doelcel met geen enkel probleem en het dieet maakt het mitochondrias smeken om meer vet te verbranden. Het is echt zo makkelijk als dat.

By the way, het is niet alleen de spieren die vet te verbranden, delever is ook een uitstekend doelwit, omdat het in staat is om vet te verbranden voor geen oorzaak. Stel je voor dat, vetverbranding zonder oorzaak … Dit moet worden gericht ook, en natuurlijk is. Dit is een onderdeel van het dieet en dit zal je vet verbranden, zelfs wanneer u slaapt.

De andere orgaan dat veel energie gebruikt is de hersenen. De hersenen geeft de voorkeur aan koolhydraten (glucose) voor energie, en onder normale omstandigheden worden de koolhydraten de brandstof. De hersenen verbruikt tot een kwart pond van koolhydratenper dag. Als u niet over de koolhydraten de hersenen zullen ketonen gebruiken voor brandstof. De hersenen niet dit uit en zal niet zo goed presteren, maar hey, we willen om gewicht te verliezen rechts? Dit laatste deel is een no-no voor mij, ik wil alert te zijn en een goed gevoel en dat is waarom ik blijf uit de buurt van low-carb diëten zoals het Atkins-dieet.

Andere organen zoals de nieren, de milt en zo verder gebruikt bijna geen energie op alle. Maar een gezond dieet houden die organen gezond en sterk.

See Also : Calipers flixya.com/blog/cecyliajolantac zekesmelanie.livejournal.com polosemmas.livejournal.com

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s