1000 Calorie Dieet Menu en Maaltijden

Een goede manier om gewicht te verminderen is het verliezen van calorieën. Dit wordt gedaan door het nemen van minder calorieën in dan wat we gewoonlijk consumeren. Dit zal uiteindelijk leiden tot gewichtsverlies. Maar we moeten ook zorgen dat we geven ons lichaam de juiste hoeveelheid calorieën, anders het lichaam het metabolisme zal sputteren en kan leiden tot onvoorziene complicaties.

Er zijn veel diëten die u verminderde hoeveelheid calorie-inname. Een 1000 calorieën dieet plan is een dergelijke zeer laag calorisch> Dieet plan.Be waarschuwde dat 1000 calorieën per dag zal zijn geschikt voor mensen die oefening minimaal en dit dieet plan is slechts voor een kort tijdsbestek. Dit dieet plan moet niet worden voortgezet voor meer dan drie dagen op een rij. Dit is een zeer laag niveau van calorieën dieet plan dus altijd uw arts te raadplegen alvorens op een 1000 calorieën dieet plan. Dit dieet plan biedt ons met zo weinig calorieën dat het wellicht onmogelijk om te voldoen aan de nutritioneleeisen van het lichaam met dit plan. Dit plan wordt in het algemeen aanbevolen door artsen bij obesitas is een bedreiging geworden voor het leven zelf of als een voorbereiding op een operatie. Daarom alleen na uw arts keurt uw plan moet u dit dieet te volgen. Ook voor zorgen dat je gehydrateerd veel water drinkt bij het volgen van dit dieet plan en houd je lichaam goed.

USDA aanbevelingen:

De USDA beveelt de volgende verhoudingen voor een 1000 calorieën dieet, zodatHet maakt het mogelijk de juiste voeding en draagt ook bij tot gewichtsverlies. Een kopje van groenten en fruit, 3 gram van granen, 2 gram vlees en bonen, 2 kopjes melk, 3 theelepels olie en 165 calorieën discretionaire van uw keuze als het ideale dieet plan. Ook drinken veel water en nul calorieën dranken als je wilt om ervoor te zorgen dat je lichaam de nodige vloeistoffen krijgt.

Voorbeeld Plan van het Dieet:

Voorbeeld 1:

Ontbijt:

Het ontbijt moet in de eerstebestaat uit granen en bananen. Meestal kunt u een kopje cornflakes, een kopje magere melk en een klein formaat banaan.

'S Ochtends Snack:

De ochtend snack kan bevatten een kopje magere melk vermengd met een kwart kopje bevroren aardbeien.

Lunch:

Typisch de lunch bestaat uit broodjes en vers fruit. 2 sneetjes volkoren brood, 3 gram mager vlees, 1 pruim, sla, schijfjes tomaten en komkommers. U kunt ook gehakte uien, champignons, olijven enspruiten.

Snack in de middag:

U kunt genieten van alle voedsel dat je wilt, maar het moet oplopen tot 50 calorieën. Typisch cottage cheese twv 50 calorieën verbruikt kan worden als een vieruurtje.

Diner:

Het diner dient te bestaan uit een kopje gesneden sla, een half kopje van uw favoriete bonen, een bloemtortilla shell, rijst de moeite waard 75 calorieën en een plakje magere mozzarella kaas.

U kunt een kopje van aardbeien als snack voor bedtijd.

Kruidenthee en water en nul calorieëndranken moeten allemaal worden verbruikt door de dag.

Voorbeeld 2:

Ontbijt:

Apple is havermout de beste voedzaam en caloriearm ontbijt, dat u kunt bedenken. Dit zal ook u met de energie die u nodig heeft voor de hele dag. Apple havermout wordt bereid met behulp van een half kopje water, driekwart van een kopje magere melk, 1 / 3 kopje havermout, een half appel en kwartaal een theelepel kaneel.

Snack:

U kunt een handvol van de moeren van uw keuze, maarZorg ervoor dat ze niet gezouten. Typische noten die je kunt consumeren zijn amandelen, walnoten, paranoten, enz..

Lunch:

Een roerei toast gemaakt van een groot ei, een plakje volkoren brood, een eetlepel magere melk en een halve gram magere geraspte kaas.

Diner:

Diner moet bestaat uit 2 kopjes gesneden sla, 6 cherry tomaatjes, halve avocado, een half kopje gesneden rode paprika, een dun plakje ui, een eetlepel magere dressing en fijngehakte 2 ozkip.

Hebben gezegd dat alles, 1000 calorieën is een zeer lage calorie-inname en mag alleen gebruikt worden als een starter voor gewichtsverlies of als een reinigend dieet. Dit dieet wordt ook aanbevolen wanneer u het nodig om het systeem in evenwicht brengen uw spijsvertering na een aanval van ongezond eten. Maar altijd de arts of een professionele gezondheids-deskundige goedkeuring voor te beginnen met dit dieet plan. Aangezien dit dieet is zo calorie tekort, aandacht moet speciale worden gelegd op de voedingswaardewaarde van de ingrediënten van uw dieet plan om ervoor te zorgen dat u van plan bent te krijgen van de juiste voeding inhoud tijdens de dagen van uw dieet met dit dieet.

Een ongezond lichaam zal leiden tot een aantal complicaties en zal niet effectief gewicht te verliezen. Dus zorg ervoor dat je voldoende voedingsstoffen consumeren om je gezond lichaam te behouden.

Recommend : Multipurpose Saws Chain Saws flixya.com/blog/apolinariusfran flixya.com/blog/cyprianjozefv

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s