Dieet – Voedingsmiddelen om te vermijden wanneer een dieet!

Vandaag de dag zijn er verschillende diëten gepubliceerd in boeken en op het internet, is het moeilijk om te kiezen. Hier zijn we niet gaan kijken naar voedsel te eten, maar voedingsmiddelen te vermijden op een dieet.

Een verstandige manier om te begrijpen welk dieet het beste is is om te zien welke keuzes past bij uw persoonlijke voor het life-style en natuurlijk (we benadrukken het woord "natuurlijk" niet synthetisch) smaken.

We hebben allemaal onze sympathieën en antipathieën … veel van die van een kind gaat bij ons al onzeleeft.

commerciële wereld van vandaag, en internationale gerechten en dranken bedrijf is ongeveer net zo verantwoordelijk voor het probleem van overgewicht als de tabak bedrijf zijn voor longkanker. Als je op een dieet, of als u wilt worden uw ideale gewicht, moet u voorkomen dat de algemene onderstaande keuzes.

oAny "verwerkt" voedsel. IEDERE … Dit betekent dat voedsel dat is behandeld in een industriële manier. Deze voedingsmiddelen bevatten additieven en chemische stoffen die verstoren je natuurlijke processen van de spijsvertering en de eliminatie. Indeze categorie, kunt u denken aan een levensmiddel uit een blikje, of een die kan blijven op een schap in de supermarkt meer dan een maand.

oAny en alle fastfood. Dit zijn misschien wel de ergste overtreders, omdat ze een of andere manier lekker zijn als je honger hebt, je ze snel eten, en ze bevatten alle ingrediënten die je niet nodig hebt of je lichaam wil, zoals transvetten, onjuiste voedsel combinaties (cola met eiwitten en koolhydraten), en een overmaat aan calorieën.

Een gemiddelde fastfood maaltijd is ongeveer 1.000of meer calorieën. Het is vaak meer, en laat je honger in ongeveer 2 uur.

oAny "gefrituurde" voedingsmiddelen. Dit omvat de bekende aardappel, maar kan ook gebakken vlees (zoals gebakken kip), en wat lekkers, zoals de donut of vele oosterse type snoepjes. Deze kill uw dieet, te verhogen insulinegehalte in het bloed, en er is geen manier om gewicht te verliezen.

oall meervoudig en dierlijk vet. We zeggen niet aan jou om vet te elimineren, gewoon eten de juiste codecs. Deze zijn te vinden in vis,sommige groenten en sommige zuivelproducten (waar omega-3-vetzuren zijn opgenomen te voeden de zuivelfabriek dier).

oWhite Meel. Er is niets in het goed voor je, niets. Volkoren of andere hele granen zijn een ander verhaal. Eet ze als je wilt, maar GEEN witte bloem.

Het is een dode voedsel zelf, en alleen veroorzaakt onevenwichtigheden in je spijsverteringsstelsel. Witte bloem was uitgevonden als het niet bederven, waar hele korrels doen. De bugs weten welke het beste is om te eten. Ze eten de hele korrels en nietgebleekt wit meel verwerkt.

oWhite Sugar. Zoals de koolhydraten neef boven, witte suiker is ook zeer weinig of geen voedingswaarde.

Er zijn zoveel gezonde alternatieven voor het, en hoewel zoet, deze natuurlijke suikers worden gemakkelijk verteerd in uw systeem zoals ze zijn natuurlijk als je natuurlijk zijn.

oMayonnaise en derivaten daarvan. Hoewel erg lekker, en maakt het voedsel dat je het eten met zo goed, is de mayonaise zwaar verwerkt, meestal met de goedkoopste olie, meestaltransfatty degenen, en vol conserveringsmiddelen.

Ook mayonaise is gemaakt van eieren, en commercieel behandeld om de leeftijd proces op de supermarkt te weerstaan. Het zal u niet helpen dieet, en in feite, het is niet goed voor u allen. Als je het zelf maakt echter, en spaarzaam eten, dat is een andere zaak.

o cafeïnehoudende dranken. Dit is inclusief koffie, donkere thee, de cola, chocolade, en de nieuwe macht dranken die worden weergegeven in nachtclubs, supermarkten ensportscholen.

De cafeïne (of vergelijkbare chemische gevonden in thee en chocolade) verstoort je stofwisseling, en zal het natuurlijke proces van vermagering voorkomen wanneer u een dieet.

Er zijn veel andere voedingsmiddelen om zowel te voorkomen en te genieten, maar de bovenstaande lijst is het algemeen geaccepteerd door de meeste diëtisten.

Wanneer u geen dieet, kunt u zeker eten deze voedingsmiddelen, maar het is aangeraden om zo spaarzaam om te onthouden je had dieted doen, gewicht verloren, en nu, waarom krijgen het terug.

My Links : Door Closers Covers Rotary Hammers flixya.com/blog/boleslawajang

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s