Groenten en fruit Dieet – Hoe heb ik 13 kilo afgevallen in 14 dagen met een 2 Week Groenten en Fruit Cleanse

Groenten en Fruit Dieet Reinigt zijn echt winnen aan populariteit als een manier om het verlies te bereiken zeer snel gewicht!

Na een bijzonder stressvolle de winter had ik verpakt op een aantal ongewenste ponden die lelijke ik wilde weg snel.

De zomer zou komen en dat skimpier kleding en shorts betekende en ik wilde niet dragen lagen kleding aan mijn broodjes en bobbels te verbergen als je weet wat ik bedoel. Naast mijn normale comfortabele kleding was geworden veel minder comfortabel (lees:strak om het midden!).

Ik was afgevallen voor en hield het af voor de jaren, maar vanwege mijn emotionele eten tijdens een lange periode van stress in mijn leven wat gewicht heeft gleed terug op mijn lichaam en ik voelde me ellendig! Ik wist dat de gebruikelijke gewichtsverlies trucs en plannen en opties, maar ik was verdomd ziek van hen.

Ik wilde niet Watchers zie andere bevroren dieet maaltijd van Lean Cuisine of gewicht. Ik wist diep deze bevroren brouwsels waren vol met conserveermiddelen en heel vaakladingen van natrium en chemicaliën.

Bovendien was ik een vegetariër vele jaren in mijn verleden en mijn darmen vertelde me dat ik nodig om weg te komen van het eten van onmenselijk behandeld in de fabriek landbouwhuisdieren, die hebben een slachthuis ervaring had.

Dus het leek een natuurlijke progressie voor mij om een kijkje te nemen op een manier van eten had ik omarmd in het verleden en kijken of het zou me de resultaten die ik zocht. Ik wilde snel gewicht te verliezen, mijn energie en uithoudingsvermogen te verbeteren en het verbeteren van de lookvan mijn huid en mijn algehele gezondheid.

Ik ben begonnen met een 14-daagse van groenten en fruit dieet te reinigen en ik was weggeblazen! De kilo's vlogen af zo snel het maakte mijn hoofd draaien. Ik was nooit honger en ik at tal van heerlijke gezonde voeding! Je kunt je voorstellen hoe enthousiast ik was om op de schaal te krijgen na 14 dagen en het enorme verlies van gewicht te zien.

Thanks To : Jig Saw Blades Cordless Tools Drill Presses flixya.com/blog/jacekantonir flixya.com/blog/trudyshubert

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

