Calorie Shifting Maaltijden

Er is een nieuw dieet regime dat aan populariteit wint is over de hele wereld bekend als de calorie verschuiven maaltijd plan. Zoals de naam al aangeeft, het is een dieet gebaseerd op de theorie dat het verschuiven van uw calorieën uit maaltijd te eten, van dag tot dag, zal het verlies leiden tot de juiste metabole respons snelle gewicht dat ertoe zal leiden dat de vetverbranding en dus.

Calorie verschuiven verschilt van andere voeding regimes in dat je niet de beperking van de hoeveelheid of de types van voedsel dat ute eten. U kunt zoveel eten als je wilt van alle vier de groepen levensmiddelen terwijl u op dit dieet. Het enige nadeel is dat je moet de groep van uw calorieën bij elkaar in overeenstemming met het patroon dat het meest bevorderlijk is voor vetverlies.

U kunt verliezen maar liefst 9 pond in 11 dagen, zonder ooit het gevoel honger of beroofd. In feite moet je eet 4 maaltijden per dag, en je kunt eten zoveel je wilt, totdat u tevreden bent, maar niet tot je te vol. (Vulling jezelf is contraproductief zijn om degewichtsverlies proces.)

De regels van dit dieet zijn erg simpel en straight-forward, zoals schema hieronder:

Eet alleen totdat je tevreden bent, maar niet tot je te vol.

Laat een minimale afstand van 2,5 tot 3 uur tussen de maaltijden door.

Eet alleen de levensmiddelen aan u voorgeschreven volgens de calorie verschuiven maaltijd plan bij elke maaltijd.

Je moet eten precies 4 maaltijden per dag, niet meer en niet minder.

Je hebt een keuze om een van de 4 maaltijden te eten in een willekeurige volgorde de hele dag.

U moet een 3-daagse onderbreking van het dieet op de dagen 12 tot 14 van uw dieet, voordat je kan opnieuw hervat het dieet. Dit is om je lichaam een kans geven uit te rusten van de snelle gewichtsverlies dat u zal worden ervaren.

Hier zijn enkele voorbeelden maaltijd plannen, dat je zou volgen. Het dieet duurt 11 dagen, maar slechts 3 dagen worden opgenomenhier, om maar een idee te geven van hoe het plan is gestructureerd en om u een idee van hoe bevredigend en duurzaam dit dieet echt is. Houd in gedachten dat elk van deze vier maaltijden kunnen worden gegeten in willekeurige volgorde de hele dag, zolang je eten alleen dat de aangewezen voedingsmiddelen op elk van hun respectievelijke maaltijden.

Dag 1:

Maaltijd # 1: Roerei Maaltijd

Maaltijd # 2: Sandwich (alle typen)

Maaltijd # 3: Flavored Havermout

Maaltijd # 4: Tonijn Salade

Dag 2:

Maaltijd # 1: CottageKaas

Maaltijd # 2: Roerei [en] Gemengde Groenten

Maaltijd # 3: Chicken

Maaltijd # 4: Banana Milk Shake

Dag 3:

Maaltijd # 1: Chicken

Maaltijd # 2: visfilet

Maaltijd # 3: Cottage Cheese

Maaltijd # 4: Fruit Salad

Tags : Faucet Mounts Milling Machines Switches Outlets Wall Plates flixya.com/blog/boleslawjanf

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s