1200 caloriedieet – Hoe maak je het werk voor je

Dus je gewicht wilt verliezen. En je wilt dat gewicht te verliezen zo snel en zo veilig mogelijk. Misschien heb je gelezen dat een 1200 calorieën dieet is het laagste calorie-inname moet u, als u een vrouw bent, om niet te vertragen uw stofwisseling. (Voor mannen is dit aantal 1500 tot 1600 calorieën.) Wat je moet doen om te beginnen, zal het werk, en is het veilig?

1200 calorieën is niet een magisch getal. Het is een voorgestelde minimum voor vrouwen omdat het moeilijk is om de voedingswaarde te bereikenevenwicht met minder. Bovendien, de meeste vrouwen moeten ten minste dit aantal calorieën voor voldoende energie om fysiologische processen werken, zelfs in rust te houden. Dat wil zeggen, je hebt een behoefte aan calorieën, een maatregel van de potentiële energie, voor zaken zoals het houden van uw hartslag en uw longen te werken, zodat u kunt ademen. Omdat deze processen zijn essentieel voor het leven, zal je lichaam bij het bestrijden om ze te gaan.

Als u dit niet nodig calorieën leveren, om je lichaam zintuigen een urgentie minder energiede uitgaven en de instandhouding van opgeslagen energie (vet) te maken voor het laatst tot voedsel is beter beschikbaar. Je stofwisseling vertraagt. Dit overlevingsmechanisme is afkomstig van duizenden jaren van evolutionaire aanpassing aan de voedselschaarste en tijden van de honger.

Om te voorkomen dat je stofwisseling vertragen, wil je de snelheid schatten waarmee je lichaam calorieën verbrandt, zelfs in rust. Dit heet Basal Metabolic Rate (BMR). (Rustmetabolisme of RMR is vergelijkbaar, maar niet precies hetzelfdeals BMR, echter zijn de twee vaak door elkaar gebruikt.) Zowel BMR en RMR kunnen sterk variëren. Voor sommige vrouwen, BMR lager is dan 1200 calorieën per dag, maar voor veel vrouwen is het waarschijnlijk meer dan 1200 calorieën.

Klein, dun, en / of oudere vrouwen hebben een lager BMR's dan jongere of zwaardere vrouwen. Dus wil je je BMR zo nauwkeurig mogelijk te bepalen. Deze waarde zal je uitgangspunt zijn. Ga niet op een laag calorie dieet met minder calorieën dan dit.

Een calorie-innameminder dan je BMR kan je stofwisseling met 10% of meer lager in zo weinig als 48 uur. Te worden aan de veilige kant, en te voorkomen metabolische vertraging overwegen het verhogen van uw calorie-inname elke derde dag, terwijl op een laag calorie dieet. Als je start op een 1200-calorieën dieet simpelweg verhogen uw calorie-inname te) zeggen 1500 calorieën of zo elke derde dag (200-300 calorieën meer dan je BMR. Dit zal een bericht sturen naar je lichaam dat je geen honger en voedsel beschikbaar is. U wordt minderkans op een metabole vertragen. En, heb je een kleine onderbreking van uw laag calorisch dieet zo goed!

Het andere ding u zult willen in gedachten te houden is de noodzaak voor extra calorieën als je oefening. Uitoefening zet extra stress op uw systeem. Vergeet niet om hiermee rekening te houden en uw lichaam met voldoende calorieën om uw oefening kosten en BMR te dekken. Veronachtzamen om dit te doen kan eigenlijk lager je metabolisme meer dan kan simpelweg voorkomen door niet te eten genoeg om aan uwBMR moet zonder oefening.

Je kunt je afvragen waarom je zou moeten uitoefenen tot last zijn als je nodig hebt om meer te eten om metabole vertraging te voorkomen. Er zijn verschillende redenen. Allereerst kunt u daadwerkelijk verhogen van uw basaal metabolisme met regelmatige lichaamsbeweging vooral als je weerstand opleiding of gewichtheffen doen. Een andere goede reden is dat je meer fysiek fit. Oefening helpt de toon en vorm je lichaam als je gewicht te verliezen. Ook krijg je meer voedsel te eten.

Zeker van zijn datmoet je gewicht verliezen op een lagere calorie dieet als je het controleren van uw calorie-inname zorgvuldig. Je hebt behoefte aan calorieën boven en buiten BMR en formele oefening alleen maar om door je dag. Dus je moet nog steeds een calorie tekort. Deze calorie tekort is wat krijgt uw lichaam om vetreserves op te trekken voor energie in plaats van te vertragen uw stofwisseling om energie te besparen.

Recommend : Window Hardware Laundry Utility Faucets flixya.com/blog/barbarahiacyntz mariesbertie.livejournal.com

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s