Dieet Regels voor coeliakie

Als u coeliakie, ga je moeten gaan op een speciaal dieet, om ervoor te zorgen dat uw darmen worden beschermd. Wanneer u te maken met coeliakie, kan je lichaam niet absorberen gluten, wat kan leiden tot een verscheidenheid van andere gezondheidsproblemen als goed. Omgaan met de glutenvrij dieet kan moeilijk zijn in het begin, maar als je meer over te weten, wordt het een stuk makkelijker. Ben je benieuwd waar je verondersteld wordt om te beginnen met het dieet? Nou, hier zijn enkelevan het dieet regels voor coeliakie dat u gaat nodig hebben om te volgen.

Regel # 1 – Stop met het eten van tarwe – Allereerst, de nummer een dieet regel van een glutenvrij dieet is om te stoppen met het eten van tarwe. De bekleding die op de korrel van de tarwe is gluten. Ja, het laatste ding dat je zou moeten eten is iets dat tarwe in zich heeft. Er zijn andere keuzes die je kunt gaan met, gewoon weg te blijven van de tarwe.

Regel # 2 – Ga met andere Whole Grains – Terwijl u niet te etentarwe, er zijn ook andere hele granen die je kunt hebben. Je kunt niet gaan met zemelen en gerst, want zij hebben de gluten die op hen ook. Echter, er zijn enkele andere volkoren granen, dat u wellicht in staat om te eten, zoals maïs of haver, hoewel sommige mensen het omgaan met coeliakie zijn niet in staat om ze te eten.

Regel # 3 – Ga met glutenvrij brood – Hoewel u niet in staat om broden die gemaakt zijn met tarwe producten te eten, zijn er andere broden die je kunt eten die geen glutenhen. Een lekker brood keuze die je kunt proberen is aardappel brood, wat meestal een glutenvrij brood. U kunt ook uw eigen brood glutenvrij aankoop of mixen die zijn glutenvrij om brood mee te maken.

Regel # 4 – Eet veel fruit en groenten – Een andere belangrijke regel van een coeliakie dieet is om ervoor te zorgen dat u eet voldoende groenten en fruit. Dit zijn voedingsmiddelen die niet gaan voor uw probleem verergeren. Ze zijn ook heel goed voor je, vooral als je coeliakieziekte. U kunt koken, bakken, of zelfs eten ze rauw. Echter, als je iets toe te voegen aan uw fruit en groenten, zorg ervoor dat het is glutenvrij.

Regel # 5 – proteïne van Meats – Aan de eiwitten is belangrijk en vrij gemakkelijk, zelfs wanneer je te maken hebt met coeliakie. De meeste vleessoorten zijn prima te eten, omdat ze bevatten geen gluten. Soja gebaseerde producten zijn prima, net als eieren en pindakaas. Maar zorg ervoor dat er geen gluten wordt toegevoegd aan de pindakaas wanneer het wordtverwerkt.

Deze regels zijn belangrijk als u geacht worden te eten van een coeliakie dieet. Zodra je leert deze regels zul je in staat om uw gezondheid te verbeteren. Hoewel het moeilijk kan lijken op het eerste, na verloop van tijd zul je merken dat na dit dieet wordt het gemakkelijker en eenvoudiger en zorgt ervoor dat u zich beter voelt ook.

Friends Link : Clamps Push Mowers Blades flixya.com/blog/apoloniafrydery flixya.com/blog/jadwigaapolinar flixya.com/blog/alojzyfabianb

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s