Glycemische index Diet Plan

De glycemische index dieet plan is een van de meest populaire dieet plannen bij mensen met overgewicht. Als u op zoek bent naar een manier om efficiënt uw gewicht te verminderen, glycemische index dieet plan zal het bij je past. Er zijn veel voordelen van het eten van een low carb dieet. Je zult in staat zijn om de suikerspiegel in het bloed te verminderen. Als u een diabeticus, low carb dieet zal u helpen om het niveau onderhouden van uw suiker en de controle van de diabetes conditie.

Als jepersistent met de glycemische index dieet plan, zult u ook in staat zijn om het niveau te verlagen van uw cholesterol. Het bedrag van de goede cholesterol, die hoog lipoprotein cholesterol, zal toenemen in de bloedstroom. Integendeel, de slechte cholesterol genoemd lage lipoprotein cholesterol zal verlagen in het bloed. Trouwens, het kan zorgen voor meer verzadiging in uw maaltijd. Je zal geen honger snel, omdat het glucosegehalte in het bloed langzaam wordt verhoogd.

De meeste mensen eten verwerkt voedseluit de supermarkt. Tijdens de verwerking fase worden de vezels en de natuurlijke korrels verwijderd. Als gevolg daarvan zal het lichaam het voedsel te verteren in een sneller tempo. Hoe sneller het voedsel wordt verteerd door het lichaam, hoe sneller je weer honger krijgen. Als je constant honger hebt, heb je de neiging om meer voedsel te eten en overgewicht. Met de glycemische index dieet plan, de kwaliteit van het voedsel dat je eet zal het verbeteren. Je zult eten voedsel dat een hoog gehalte aan ruw koolhydraten heeft. Voedingsmiddelen die rijk zijnin ongeraffineerde koolhydraten langer duren om te verteren. Ze nemen meer tijd om te verteren omdat ze niet verwerkt. Trouwens, het voorkomt ook dat uw lichaam tegen vele ziekten, zoals type 2 diabetes, diverticulosis en etc.

Te cultiveren een gezond dieet plan, je moet verwijzen naar de index dagelijks. Veel websites bieden informatie glycemische index voor verschillende soorten voedsel, inclusief ontbijt, brood, groenten, snacks, fruit en nietjes. Je moet eten lage en middelhoge glycemische voedsel vaak. Uw glycemische index dieet plan moet bestaan uit vruchten, zoals kersen, perzik, appel en grapefruit. Je kunt drinken vruchtensap ook. Je moet het fruit zelf sap in plaats van het kopen van verpakte vruchtensap.

Verpakt vruchtensap is verwerkt en bevat geraffineerde suiker. Als je wilt suiker toe te voegen aan uw maaltijd, kunt u gezonder suiker te gebruiken, zoals honing en bruine suiker. Levensmiddelen die zijn toegewezen met een glycemische waarde hoger dan 70 moet worden verlaagd in uw> Dieet. Als je niet weet hoe te plannen creëren van een lage glycemische index dieet, kunt u zoeken naar een goede GI gids voor tips.

Related : Cutoff Wheels Dies flixya.com/blog/barnabashiacynt flixya.com/blog/baltazarhenryka

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s