Voedingsmiddelen die het immuunsysteem stimuleren

Aanbevelingen voor voedingsmiddelen die het immuunsysteem stimuleren variëren. Het Chinese dieet om het systeem te stimuleren het immuunsysteem omvat een kippensoep tonicum dat kip bevat, Deng shen, broomrape, en gesneden gember. Preventie magazine raadt rundvlees, zoete aardappelen, champignons, thee en yoghurt. Andere experts raden het vermijden van rundvlees en het eten van een dieet rijk aan groenten zoals broccoli, kool, spruitjes en bloemkool, omdat de enzymen die ze bevatten. Een of alle van dezediëten kunnen verdienen. Het primaire doel moet het algemeen goede voeding.

Er zijn een aantal vitaminen, mineralen, plantaardige bestanddelen en kruiden die gunstig zijn voor het immuunsysteem. Het vinden van specifieke voedingsmiddelen die het immune systeem kan ingewikkeld zijn, omdat bepaalde vitaminen werken het beste wanneer het wordt ingenomen met andere vitaminen. Bijvoorbeeld vitamine C, waarschijnlijk de meest aanbevolen vitamine voor weerstand tegen infecties, werkt het beste wanneer het wordt ingenomen met calcium en magnesium. Calcium, onderde andere vitale rol die het speelt in het lichaam, helpt de cellen te absorberen Vitamine C en andere voedingsstoffen efficiënter. Magnesium speelt dezelfde rol en is ook van essentieel belang voor een goede werking van de spieren en zenuwen. Ja, effectief dieet om een boost van het immuunsysteem moet voedingsmiddelen die nutriënten bevatten vitamine C, magnesium en calcium, of een combinatie van voedingsmiddelen belangrijk dat bevatten deze.

Om verder uw zoekopdracht compliceren voor voedingsmiddelen die het immuunsysteem stimuleren, calciumen magnesium, die nodig zijn voor de goede opname van vitamine C, werken het beste wanneer het wordt ingenomen met ijzer mangaan, en vitamine D. Het lichaam kan niet calcium op te nemen, indien Vitamine D is niet aanwezig, dat is de reden waarom melk verrijkt met vitamine D. Bovendien, het gebrek aan vitamine A in het dieet kan een leiden tot frequente infecties en Vitamine A werkt het beste wanneer genomen met zink, calcium, B-complex en vitamine C, D en E. U kunt op dit punt te geven op een dieet om het immuunsysteem en het vergroten van in plaats daarvan gewoon nemen een multi-vitamine, maar niet alle multi-vitaminen zijn hetzelfde. Sommige bevatten geen calcium of ijzer. Sommige zijn goed uitgebalanceerd voor mannen, maar niet voor vrouwen.

Zelfs als je een goede dagelijkse multi-vitamine, is het nog steeds belangrijk om te eten van een gezond en zijn er enkele interessante voedsel dat systeem te stimuleren het immuunsysteem, volgens recente studies. Eetbare paddestoelen, bijvoorbeeld, zijn een waardevolle bron van biologisch actieve verbindingen genaamd beta-glucanen en kon profiteren van een> Dieet om het systeem te stimuleren het immuunsysteem. Talrijke studies hebben aangetoond dat beta-glucanen het immuunsysteem te stimuleren, biedt bescherming tegen verkoudheid, griep en infecties, maar ook als aids door het remmen van virale replicatie. Als u liever niet om paddestoelen te eten, zijn beta-glucanen in talloze plantaardige voedingsmiddelen, waaronder haver, gerst en gist.

Krabvlees, kreeft, oesters, zalm en tonijn zijn alle voedingsmiddelen die het immuunsysteem stimuleren. Omdat ze zijn goede bronnen van calcium, magnesium,mangaan, ijzer en vitaminen A, C, D, E en B-complex. Diëtisten en voedingsdeskundigen verwijzen vaak naar zalm als een "super voedsel". Het bevat niet alleen alle van de vitaminen en mineralen die nodig zijn om een gezond immuunsysteem te behouden, maar is ook rijk aan Omega-3 vetzuren, die geloofden dat zij heilzaam zijn bij het voorkomen van hart-en vaatziekten, kanker en artritis. Omega-3 suppletie kan verbeteren algehele mentale functie en de vermindering van symptomen van depressie. Dieet experts raden twee portieszalm per week of vier porties van tonijn, niet alleen te worden opgenomen in een dieet om het systeem te stimuleren het immuunsysteem, maar ook om zuren voorzien in adequate hoeveelheden omega-3 vetzuren.

Zeker, er is geen specifiek dieet om het systeem te stimuleren het immuunsysteem, maar het eten van een goed uitgebalanceerd dieet zal verbeteren werking van het immuunsysteem. Er zijn voedingsmiddelen die het immuunsysteem stimuleren vanwege de vitaminen en mineralen die ze bevatten, maar van het allergrootste belang is over het algemeen goede voeding. De bestebescherming wordt verkregen door het eten van de juiste voeding in de juiste combinatie waar mogelijk, aan te vullen met een dagelijks multi-vitamine en eventueel een natuurlijke immuunsysteem versterker tijdens de koude en griep seizoen of wanneer je voelt dat je een risico op infectie. Voor meer informatie over natuurlijke producten die het immuunsysteem kunnen stimuleren, bezoek http://www.immune-system-booster-guide.com.

Thanks To : Trays Heat Guns flixya.com/blog/trudyshubert flixya.com/blog/cyryljozefab

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s