Het Atkins-dieet Regels Explained

Na het Atkins-dieet regels heeft me geholpen om kilo's kwijtraken 120 in ongeveer achttien maanden. Terwijl ik ben heel blij met de resultaten, vond ik dat toen ik voor het eerst begonnen met het moeilijkste deel stak met de regels totdat ik een echt gevoel voor wat ik kon en niet kon doen wat ik ging door de vier fasen.

Het klinkt grappig, maar het deel van het dieet dat ik eigenlijk vond makkelijkste was ook de strengste – het Atkins Dieet Inductie regels. Ik was op deze fase voor ongeveer twee weken,en het is echt schopte mijn gewichtsverlies. De reden waarom ik vond het zo makkelijk was, want het was zo streng. Er was heel weinig ruimte voor "knoeien" het dieet, omdat de richtlijnen zijn zo specifiek.

Inductie Regels

De Inductie regels zijn heel eenvoudig: Veel eiwit en een gezonde hoeveelheid vetten. Geen geraffineerde suiker of graan producten. Veel water en vloeistoffen die geen suiker of zoetstoffen (met uitzondering van enkele Splenda).

Hartelust eten Tevreden, maar NIETGevuld

Ik at drie maaltijden per dag, zonder mankeren – het was belangrijk om deze aangepast zodat mijn lichaam af te branden doen het vet en niet in te gaan op een "nuchtere" mode toen ik te lang zonder eten. Ik heb ook zitten met een van de hoofdregels van het Atkins programma – ik at tot ik voelde me vol en tevreden, maar niet gevuld. Ik vond dat na verloop van tijd dat ik dit gevoel van tevredenheid had eerder vroeger dan later, dus heb ik geleerd om echt te luisteren naar mijn lichaam.

Blijf bij de Toegestaan Foods opde lijst

Ik at nooit margarine of gehydrogeneerde oliën of transvetten. Zelfs een klein beetje van deze kraam kan een hele dag de moeite waard van het eten wel goed, volgens de regels. Zuivelproducten zoals melk en yoghurt was uit, net als fruit en vruchtensap. Korrels waren een grote no-no, en ik aandacht besteed aan deze regels.

Eet de juiste hoeveelheden

Ik heb ook aandacht besteed aan bedragen – bijvoorbeeld slechts drie of vier gram kaas en niet meer. Het kan verleidelijk zijn om veel van de eetdingen die je zijn toegestaan, maar moet u de hoeveelheden in evenwicht te houden. Als je nog steeds honger en hebben al gegeten uw uitkering van kaas, bijvoorbeeld, eten wat vlees of voeg meer salade groenten aan uw dieet. Dit is makkelijk te doen omdat Dr Atkins 'dieet Inductie regels vraagt voor maximaal drie hele koppen saladegreens elke dag!

Verrassend, omdat ik wist precies wat was toegestaan, was het makkelijk voor mij te houden aan het Atkins-dieet menu. Ik bleef gewoon een lijst vanacceptabele voedingsmiddelen handig (een kopie van de regels op mijn koelkast en een ander in mijn portemonnee uit eten) te allen tijde. Ik wist dat dit de strikte deel van het dieet regels en dus bleef ik binnen de grenzen van alle tijd, inclusief het drinken van acht glazen water per dag.

Fasen II, III en IV

De andere fasen (gewichtsverlies, Pre-Onderhoud en Onderhoud) waren een beetje lastiger. Het Atkins-dieet Regels zijn altijd vrij duidelijk, maar als je van fase totfase moet je meer luisteren naar je lichaam en dienovereenkomstig aan te passen hoeveelheden en soorten voedsel. Een van de dingen die nam me een beetje tijd aan het leren was alleen hoeveel koolhydraten kon ik op een dag eten zonder opstallen mijn gewichtsverlies.

Het dieet is niet moeilijk te volgen

Na Dr Atkins 'regels heeft me geholpen om te meten wat "low carb" betekende voor mijn specifieke metabolisme, maar het gedoe duurde even rond met mijn dieet voor een paar dagen. Het leuke hiervan was dat, met nieuwevoedingsmiddelen toegestaan en meer ruimte, ik had veel plezier leren en aanpassen. Het is echt leerde me hoe veel van een plezier het Atkins-dieet kan worden omdat ik kon eten zoveel dingen.

Het belangrijkste onderdeel van het Atkins-dieet regels is het begrijpen koolhydraten en hoeveel van hen kun je of niet kan eten. Gelukkig, het boek, "Dr Atkins 'New Diet Revolution," duidelijk omschreven alles voor mij. Het bevatte specifieke lijsten van voedingsmiddelen, dat ik kon eten en zelfs brak het naar benedenin een "ladder", zodat ik wist welke koolhydraten zijn best en die slechts borderline.

Bijvoorbeeld, volgens het Atkins-dieet, zaden en noten zijn lager carb dan hele korrels of zetmeelrijke groenten. Het Atkins-dieet werkt voor mij, want alles wordt afgebroken zo duidelijk en je weet precies hoe koolhydraten bijhouden van uw.

Als u probeert om gewicht te verliezen, raad ik je aan een goede blik op Atkins te nemen. Het Atkins-dieet regels maken het makkelijk, want je begintmet een strikte set van regels die uw gewichtsverlies zal de slag te gaan – een echte motivator! Nadat u bent begonnen, zijn de regels minder streng zodat u met haar stok voor een lange tijd zonder het gevoel beroofd. En tenslotte, heeft Dr Atkins geschreven zo veel over het programma dat u een antwoord kunt vinden op elke vraag die u voedsel zou kunnen hebben, waardoor het gemakkelijk is om de regels te volgen!

Related : Table Saws Faucet Mounts Trowels flixya.com/blog/benedykthonorat flixya.com/blog/brygidajoannax sharonrharness.wordpress.com

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

