Groentesoep Dieet – Lose 10 pond per week

Een groentesoep dieet heeft het dubbele voordeel dat ze zeer voedzaam en arm aan calorieën en bij te dragen aan gewichtsverlies. Als gevolg daarvan vormt de kern van veel verschillende diëten en is het mogelijk om zelfs uw eigen soep dieet en selecteer ingrediënten volgens persoonlijke voorkeuren.

Er zijn een aantal belangrijke zaken op een dieet te overwegen, ongeacht welke aanpak je meenemen naar een groentesoep – al dan niet verzinnen vast een die bekend is om populair te worden of eeneigen recept.

1. Conserven hebben de neiging om een hoog zoutgehalte, dus proberen om deze in je soep indien mogelijk te vermijden.

2. Aardappelen hebben een hoge glycemische index – ze zijn gemakkelijk geabsorbeerd in je bloedbaan, zodat deze spaarzaam gebruik in de mix, of helemaal niet.

3. Veel kookboek recepten voor groentesoep ook opgeven veel zout, dus wees alert op en houden van de inhoud zo laag mogelijk. De aanwezigheid van natriumzout stimuleert het vasthouden van water in het lichaam, dus voegtgewicht.

4. Gebruik zoveel verse groente als mogelijk.

Hier is een voedzaam, lekker en gemakkelijk te plannen voor te bereiden recept en dagelijks voor een 3-daagse dieet dat lbs gewicht zal werpen ongeveer 5:

Ingrediënten:

1 16 oz blik bonen of linzen

1 16 oz blik tomatenblokjes

Meerdere stengels bleekselderij

1 grote ui

1 / 2 krop, fijngehakt

16 oz pompoen, fijngesneden

2 wortelen, fijngesneden

Kruiden als preferred

Runder-of kippenbouillon, zoalsvoorkeur

Bedek met water en kook voor 10 minuten, dan laten sudderen tot de groenten gaar zijn.

Geen alcohol of brood om te worden geconsumeerd.

Dag 1: Eet enkel fruit en soep vandaag. Zoveel als u wilt van beide, verspreid over de dag met ongeveer zes maaltijden om de honger te minimaliseren. Neem geen bananen in je dieet.

Dag 2: Eet groenten van vandaag, samen met de soep. Nogmaals, zoveel als u wilt in ongeveer zes maaltijden over de dag verspreid. De groenten kan worden gekookt of rauw. Te gevende voorkeur aan groene bladgroenten, indien mogelijk. Tijdens het eten, is een traktatie toegestaan in de vorm van een gepofte aardappel met boter.

Dag 3: Zijn alle de soep, groenten en fruit dat je wilt, maar geen aardappel.

Na 3 dagen van dit dieet, moet je over 5 pond lichter en kan terugkeren tot matige porties van uw normale voeding. Als je problemen hebt met de stoelgang, zal een kopje zemelen helpen.

Zoals uiteengezet, aan de voeding is dit bestemd is voor een periode van slechts 3 dagen, met eenbreak van 4 dagen normaal eten voordat u de volgende voeding weer.

Een variatie van dit dieet welke periode bestrijkt een 7-daagse is gebaseerd op het Heilig Hart Dieet. Het streeft naar een gewichtsverlies van 10 pond:

Dag 4: Omdat je lichaam nu vereist extra kalium, koolhydraten en calcium, eet minstens drie bananen gedurende de dag en drink zoveel magere melk als je wilt. Ook ten minste een portie soep.

Dag 5: 10 – 20 oz van vlees is toegestaan – rundvlees,kip zonder vel of geroosterde vis. Niet gebakken. Hebben tot zes tomaten, samen met ten minste een portie soep.

Dag 6: 10 – 20 oz van vlees is toegestaan – rundvlees of kip zonder vel, niet gebakken. Ook zo veel groenten als u wilt, vooral groene bladgroenten Ones. Een of meer porties soep.

Dag 7: Zoveel soep als u wilt. Ook, is gekookte groenten, bruine rijst en ongezoet vruchtensap toegestaan.

Tegen het einde van de dag zeven, is de kans groot dat u minstens 10 pond lichter.

Ditgroentesoep dieet heeft veel voedingsstoffen als eiwitten en koolhydraten. Het is niet bedoeld om te worden aangenomen als een lifestyle en sommige vinden het te streng op te volgen. Echter, een gewichtsverlies streefcijfer van 10 pond vereist dat sommige persistentie moet worden aangetoond om dit te bereiken. De praktijken geschetst bieden een handige leidraad voor veranderingen in eetgewoonten die verder gewichtsverlies kunnen toestaan dat als dit plan is slechts losjes gevolgd (of aangepast aan uw behoeften) dan de zeven dagen.

Recommend : House Numbers Pipe Wrenches flixya.com/blog/alojzyfabianb flixya.com/blog/albertcecyliav

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s