3 Day Tonijn Dieet – Menu en Diet Plan

Als je op een weinig gewicht recent en de noodzaak om drop-off een deel van de overschrijding, zou je graag aan LBS van mening dat dit plan dat is een 3-daagse tonijn dieet en heeft als doel gewicht te verminderen uw snel door tot 10. Het is een van de meest populaire diëten online te vinden, die alleen levensmiddelen direct beschikbaar in uw lokale supermarkt, maar ook als eenvoudig en makkelijk te bereiden.

De tonijn dieet is toegeschreven aan een aantal bronnen, waaronder een ziekenhuis inAlabama, en is bekend door een aantal namen, zoals de 3 Day Cardiac Diet en de Alabama Diet. Het plan werkt volgens het principe van chemische afbraak, dus als het gebruik ervan proberen te vermijden vervangen door andere voedingsmiddelen.

Houd in gedachten dat de 3-daagse tonijn dieet is bedoeld om te worden gevolgd voor slechts 3 dagen op een tijd om het verlies tot een snel gewichtsverlies en is niet bedoeld om periode een duurzame voedsel-plan voor een langere. Na 3 dagen, terugkeer naar een gezonde plan dat biedt verdervoordelen.

Plan van het Dieet

Gebruik alleen zout en peper kruiden. Veel water drinken. Acht kopjes koffie per dag wordt aanbevolen.

Eerste dag:

Ontbijt – Een toast met twee theelepels pindakaas, 1 / 2 een grapefruit en een kopje zwarte thee of koffie.

Lunch – Een toast met twee theelepels pindakaas, 1 / 2 kop van tonijn en een kopje zwarte thee of koffie.

Diner – Een kleine appel, een kop van consumptie-ijs (met laag vetgehalte), een kopje groene bonen,een kopje bieten, een portie kip zonder huid.

Tweede dag

Ontbijt – Een sneetje geroosterd brood, een gekookt of gepocheerd ei, een halve banaan en een kopje zwarte thee of koffie.

Lunch – Een kopje zwarte thee of koffie, zes crackers, een kop van tonijn.

Diner – Een kopje van broccoli, 1 / 2 banaan, 1 / 2 kop van consumptie-ijs, 1 / 2 kopje wortelen. 2 hot honden.

Third Day

Ontbijt – Een kopje zwarte thee of koffie, vijf crackers, een appel en eenplakje cheddar kaas.

Lunch – een gekookt of gepocheerd ei en een boterham

Diner – Een kopje bieten en een kopje van bloemkool, een kop van tonijn, 1 / 2 kop van consumptie-ijs en een 1 / 2 meloen.

Geen snack tussen de maaltijden door. Dit is een dieet dat is beperkt in calorieën (ongeveer 1.000) en voedingsstoffen, zodat ook een multi vitamine tablet per dag. Hoewel het dieet plan is gemakkelijk te volgen, na drie dagen kunt u beginnen te voelen honger en jullie moeten terugkeren naar een normalegezonde voeding. Voor blijvend gewichtsverlies, overweeg dan een plan dat een verandering in eetgewoonten die op lange termijn voordelen meebrengt. Een zeer goede gaat calorie verschuiven en uitgebalanceerde voedingsstoffen en houdt rekening met je eigen eten voorkeuren zodat je zal kunnen doorgaan met het programma over een langere periode voor de blijvende voordelen.

De 3-daagse tonijn dieet biedt veel gemak, is gratis en gemakkelijk beschikbaar is. Echter, de beperkte calorieën envoedingsstoffen betekenen dat het niet geschikt is als een programma voor het behoud van een goede gezondheid en blijvend gewichtsverlies. Wilt u een slankere, meer aantrekkelijke vorm die je kunt bewaren, overweeg dan een gewichtsvermindering plan dat niet vereisen dat je knagende honger te bestrijden en produceert vet verlies alsmede voor het vroegtijdig verlies van water te ontwikkelen.

Thanks To : Safety Equipment Gear Generators Pry Bars flixya.com/blog/boleslawjanf flixya.com/blog/honorataanielas flixya.com/blog/filipjustinao

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s