Beste Anti Jicht Dieet Tips

Als u op zoek bent naar een anti jicht dieet dan bent u waarschijnlijk op zoek naar het voorkomen van jicht voor het leven. Dit is niet zo'n onmogelijke taak. Diet speelt een grote rol bij de bestrijding en preventie van jicht, dus afhankelijk van uw dagelijkse inname, kan je ofwel verhogen of jicht te verminderen uw risico.

Een jicht kan worden verworven sinds de geboorte, familiegeschiedenis of veroorzaakt door obesitas en andere gezondheidsrisico factoren. Het komt ook vaker voor bij mannen en degenen die zijn 40 tot 60 jaarleeftijd. Als je kan betrekking hebben op een van deze dan kunt u zich te richten op preventieve maatregelen.

Allereerst, een anti jicht dieet bestaat uit een laag purine voedingsmiddelen.

Purines zijn meestal te vinden in voedingsmiddelen die rijk zijn aan eiwitten en vetstoffen. Plantaardige oliën, vette hamburgers en vette vis zijn allemaal hoog in purines, zodat u moet vermijden gebakken voedsel en natuurlijk vette produceren. In principe is hoog purine gehalte in bijna alle soorten voedsel: varkensvlees, rundvlees, kip, kalkoen, zalm, tonijn,oesters, coquilles, crèmes, eieren, erwten en bonen. Maar er zijn manieren om voeding met een laag-purine-en zijn hieronder aangegeven:

Nemen meer fruit en groenten in uw dieet.

De meeste groenten en fruit zijn rijk aan kalium. Kalium regelt elektrolyten in het lichaam en heeft de mogelijkheid om zich te ontdoen van urinezuurkristallen uit het bloed. Kalium-rijke vruchten zijn bananen, avocado's, abrikozen en cantaloupe. Hoge kaliumgehalte groenten zijn spinazie, aardappelen,asperges, bieten en pompoen.

Begin uw anti jicht dieet nu.

Bereid vetarme eiwitrijke voedingsmiddelen voor het ontbijt. Bijvoorbeeld, drink magere melk en gebruiken alleen eiwitten bij het koken. Voeg uien en knoflook voor de smaak en het gebruik vetarme boter of margarine. Eiwitrijke voedingsmiddelen die laag in vet zijn veilig bevonden. Uw dorst lessen met groentesap of geconcentreerd bramensap.

Citroensap staan bekend om zijn reinigende componenten. Opnemen in uw lunch. Citroensap is gevuld met vitamine C en antioxidanten om uw lichaam tegen ongewenste urinezuur zuren te spoelen. Het koppelen van de drank met een stevige maaltijd salade en met behulp van tofu met rood vlees of kip, vervang fijngehakte verse knoflook en olijfolie extra vierge.

Gegrilde of gebakken mager vlees, gewikkeld folie om vocht vast te houden, is ideaal voor het diner. Paar met aardappelen en gestoomde spinazie. Na diners Zorg ervoor dat u een kom van kersen, bessen of druiven aan de kant te hebben.

Meer tips voor uw anti jicht> Dieet:

Let op uw gewicht. Jicht is in verband gebracht met gezondheidsproblemen zoals diabetes en obesitas. Langzaam calorieën beperkt door de invoering van meer van de jicht te voorkomen voedingsmiddelen eerder genoemde. Vermijd crash diëten als deze daadwerkelijk kan leiden tot jicht flare-ups. Een goede anti jicht dieet is altijd een evenwichtige voeding.

Drink enkele glazen water dagelijks. 8-10 glazen per dag is ideaal. Water verdunt urinezuur (een oorzaak van jicht) en bevrijdt hen uit het lichaam. Troebele urine betekent dat uhebben een hoog zuurgehalte in uw lichaam en dit is geen gezond teken. Duidelijke urine suggereert dat je goed gehydrateerd en goed op uw weg naar een goede gezondheid.

Related : Files Rasps End Mills Mail Slots flixya.com/blog/jacekantonir flixya.com/blog/bedehonoratau

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s