Is de Jenny Craig Diet goed?

Jenny Craig, is het goed voor je is of slecht voor je? Mijn vrouw heeft onlangs opnieuw naar Jenny Craig en vanwege de populariteit van Jenny Craig Ik dacht dat ik zou een beetje van een artikel over Jenny Craig schrijven.

Jenny Craig is een dieet dat je door te gaan in een kantoor en het verkrijgen van de volledige maaltijd deal, en je betaalt voor. Het programma dat Jenny Craig biedt voor gewichtsverlies is om uw adviseur een aantal vragen stellen en dan zet je op een bepaalde calorie-plan. In mijn vrouwgeval begon ze met 1500 calorieën per dag als een inname van voedsel. De volgende stap na het eten bedrag is gekozen is om een wekelijkse menu dat u kunt nemen naar huis en op je koelkast. Het voedsel op het menu is grotendeels overgenomen uit het voedsel dat je maar op Jenny Craig. Ah, je zegt nu krijg ik het daar moet een kosten om dit te zijn. De grote sleutel voor de meeste mensen is het feit dat er een op een raadpleging van een keer per week wanneer u wegen in en koop je eten.

Jenny Craig Food

Dit is het deel van de Jenny Craigdieet dat Ik was het meest geïnteresseerd in Na het kijken naar het dieet dat ik denk dat ik benadrukt heb een goed gevoel voor wat het dieet. Eerste eiwit, koolhydraten, vetten. Bij het bestuderen van het voedsel over de week ben ik redelijk tevreden met de spijs combinatie, Jenny Craig dieet is hoger in eiwit en lager in vetten en koolhydraten en weinig vet is erg populair deze dagen. Ik gok dat het eiwit, koolhydraten, vetten percentages rond de 30-60-10 die is leuk, maar een beetjebeetje een schok voor de meeste mensen. Het eten is behoorlijk goed voor groenten die natuurlijk laag in calorieën, maar rijk aan water en voedingsstoffen. De maaltijd plan met Jenny Craig roept voor het eten van vijf of zes keer per dag die is groot, maar de vele kleine maaltijden zijn een zeer harde correctie voor mijn vrouw …. ze is nu al op OK. Het voedsel zelf kijk appetijtelijk en blijkbaar smaakt heel goed, hoewel er een paar voedsel dat mijn vrouw niet een grote fan van helemaal niet, ik kan dit zien aan de sterren naast enkelevoedingsmiddelen en vervolgens een grote YUCK naast een ster op de onderkant van het menu.

Jenny Craig Kosten

Er is zeker een kosten Jenny Craig en dit is zeker een nadeel aan het programma. Er zijn verschillende plannen die u kunt instellen met inbegrip van een eerste $ 36 voor zes weken, maar dit is niet de grootste kosten voor het dieet. Jenny Craig is een van de weinige diëten die zijn eigen compleet menu te bieden en u verwacht dat u uw hele week eten is er in een keer te krijgen. Ik weet dat het argument om dezeis dat je hebt om voedsel te kopen, maar anyways je tenminste niet iets kopen dat je niet nodig hebt, maar het eten is een beetje prijzig. Mijn vrouw zegt dat het eten kost rond is 125 dollar per week.

Jenny Craig Support

Er is veel steun met Jenny Craig, die geweldig is voor de meeste mensen die proberen om gewicht te verliezen. Er is de een op een overleg elke week, maar er is ook een zeer levendige prive besproken die wordt gehost door Jenny Craig en ik denk dat dit eenzeer goed voordeel voor iedereen met een internetverbinding en een beetje van zwakte af en toe.

Jenny Craig aanbeveling

Toen mijn vrouw besloten dat ze ging terug naar Jenny Craig was ik een beetje ongerust, ze heeft dit eerder gedaan en het deed haar niet voldoen aan de verwachtingen vijf jaar geleden. Ik heb een veel beter niveau van kennis nu dan had ik vijf jaar geleden en ik nodig om te weten wat goed of slecht over de Jenny Craig Diet. In het zoeken over de voeding van deze laatstepaar weken ben ik eigenlijk een veel grotere fan van de Jenny Craig dieet dan ik ooit was.

Niet alleen dit, maar mijn vrouw heeft verloren meer dan 10 kilo in de afgelopen drie weken en als een ervaren Dieter, dat is echt goed. Het enige ding dat echt houdt mij terug over een georganiseerde dieet bedrijf is het feit dat ze geld verdienen op de rug van dikke mensen. Er is een hoop geld klotsend rond de dieet-industrie en als u op zoek bent om gewicht te verliezen elk vandeze bedrijven zal je deel uit van een aanzienlijke bedrag van uw hard verdiende geld.

Visit : Signs Couplings doloresfrederic.livejournal.com flixya.com/blog/xavierskaras

This entry was posted in Diet Articles and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

