American Heart Association Dieet

Dieet is nog niet alles over het verliezen van gewicht, diëten ook om gewicht te behouden en de preventie van hartaanvallen en beroertes helpen met de verbetering van cardiale gezondheid. Eten is gezond een een stap voorwaarts naar een gezondere levensstijl. De American Heart Association Diet heeft een aantal goede richtlijnen die iedereen kan volgen om gezond te blijven of terug te gaan naar gezond zijn.

Verscheidenheid van levensmiddelen, met inbegrip favoriete voedsel, toen genomen in matige porties over een periode van tijd is belangrijk, maar eenpersoon met een goed dieet plan over een periode van tijd zal je de resultaten in een gezondere levensstijl.

Bij het winkelen, heeft de American Heart Association goedgekeurd voedingsmiddelen die goed zijn voor de gezondheid en het hart. Dit is gemarkeerd met een rood hart op het product item met een wit vinkje. Bij het winkelen voor levensmiddelen kijken voor mager vlees, kip zonder vel en vis hoog in vet voor een goed dieet. Zalm en tonijn zijn een goede hoge vette vis. Vis is een goede gezondheid eten en moeten worden opgenomen in een goedevoeding tweemaal per week. Verse groenten en fruit zijn een prima voedsel voor het hart. Vezelrijk is ook een goede keuze. Probeer zuivelproducten te beperken tot een laag vet-en zoutinname te beperken. Zout is een mineraal een lichaam nodig heeft. Sommige mensen zijn in staat om in zout te nemen met geen advertentie effecten terwijl anderen hebben om de zoutinname te beperken. Zout water vast te houden in het lichaam. Als een persoon ouder wordt of minder actief is, kan het lichaam meer vocht dan behouden wanneer jongere mensen.

Sommige mensen met chronisch hartfalenvoorwaarden moeten zout te nemen volledig uit hun dieet. Wanneer het hart niet goed werkt, zal soms de longen beginnen met het vullen met vloeistof. Door het nemen van zout uit de voeding, zal het water niet behouden in het systeem. Op dit soort dieet plan een persoon met een hartkwaal zal minder geneigd om congestief hartfalen niet of het hart falen.

Na een goede gezondheid plan zal risicofactor voor een slechte gezondheid van het hart en andere aandoeningen zoals diabetes, kanker te helpen,osteoporose, en andere voorwaarden met obesitas.

Samen met de American Heart Association Dieet als met een dieet, een goede oefening routine moet een worden uitgevoerd. Stevig te wandelen, ten minste 30 minuten per dag zal helpen met het verliezen van gewicht, helpen het hart te blijven pompen. Niet alleen een persoon nodig om het lichaam uit te oefenen, het hart moet ook enige oefening. Cardio-oefeningen zullen helpen het hart te pompen en laat het hart harder werken wanneer dat nodig is.

De American HeartVereniging Dieet is herzien gearing richting elementaire voedselbehoeften plaats van calorieën. Een persoon moet nog steeds kijken naar de inname van calorieën om de berg branden ze op een dag, maar het kiezen van de juiste voeding kan een verschil in de gezondheid van een persoon te maken.

Goede gezondheid en een sterk hart komt niet 's nachts. Een persoon met hartproblemen of gezondheidsproblemen moeten een arts raadplegen dan eerst een goede gezonde voeding en lichaamsbeweging programma terug te krijgen van de gezondheid voor een gezondehet leven.

Recommend : Wrench Sets flixya.com/blog/antonifranciszeks

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s