Hugh Jackman Wolverine Dieet

Wilt u een lichaam als Hugh Jackman hebben? Naast het hebben van hard trainen, moet u ook beschikken over een goed dieet plan. Voor de film, X-Men Origins Wolverine, Hugh Jackman werkte met beroemdheden trainer Michael Ryan.

Ryan is een oude vriend van Jackman uit zijn studententijd. In feite, Jackman was de beste man op de bruiloft van Ryan's onlangs.

Ryan, die al vele jaren ervaring als een bodybuilder, personal trainer en fitness coach, had Jackman eet zes maaltijden per dag, als onderdeelvan zijn dieet. Hij gebruikt een hoog eiwit laag koolhydraten maaltijd-planningsprogramma om hem mager en hard rock.

De meeste acteurs hebben een moeilijke tijd eten correct vanwege hun drukke schema. Daarom, Michael Ryan had Hugh Jackman gebruik high-protein whey isolaat shakes als onderdeel van zijn Wolverine dieet.

Een Sample dag in de Wolverine Dieet

De dag voor Jackman begint om 4 uur. Dit is zijn eerste maaltijd van de dag. Door 6 AM, hij is in de sportschool klaar om te beginnenzijn gewicht opleiding en cardiovasculaire training. Deze training duurt 1-1/2 uur in beslag. Tegen acht uur, is hij klaar voor zijn tweede maaltijd.

(Dit dieet moet hem te eten om de 2 tot 3 uur.) De meeste van zijn inname van koolhydraten vindt plaats in de vroege ochtend en vroege middag. Na 6pm, zal hij niet eten geen koolhydraten. Dit is een typisch bodybuilder dieet!

De soorten voedsel die normaal zou worden opgenomen in dit type van voeding zijn:
Kipborsten.
Eiwitten.
Havermout.
Bruine rijst.
Zoete aardappelen.
Tonijn.
Zalm.
Mager rundvlees.
Salades en groenten.

Een typische verhouding voor dit soort van het dieet zou vetten 40% eiwit, 40% koolhydraten en 20%. Als Hugh Jackman begint het verhogen van de intensiteit van zijn trainingen, zou hij verhoging van de ratio tot 50% eiwit, 30% koolhydraten en 20% vetten.

De toename van de koolhydraten in de beginfase zou hem voldoende energie om door middel van stralende meest intense workout. De beste manier om het doel van de toenemende spiermassa tijdens een verblijf mager zou zijn om het werk in fasen te realiseren.

In fase 1, de bulking fase. Je consumeert meer koolhydraten en eiwitten in deze fase. Hij zou vervolgens verhoging van de eiwitten en laat de koolhydraten als hij binnenkomt in de uitsnijderij of "naar buiten leunen" fase.

Related : Flashlights Carts flixya.com/blog/annaflorjanl

This entry was posted in Diet Articles and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s