De 500 Calorie Dieet – diëten voor Quick Weight Loss

Bezig zijn met diëten voor snel gewichtsverlies kan zeer gevaarlijk zijn. Maar als je het niet erg risico's te nemen met uw gezondheid, 500 calorieën dieet zou het goed zijn voor jou. Houd in het achterhoofd, dat zelfs bij het overwegen van diëten voor snel gewichtsverlies, de 500 calorieën dieet is een zeer extreme vorm van diëten. Zelfs zo, het de neiging om zijn extreem populair.

De reden voor de populariteit, uiteraard, is dat je snel gewicht te verliezen. Caloriearme diëten in overvloed onder de mensen die op zoek zijn naarsnel gewichtsverlies. Maar zelfs onder die een caloriearm dieet, 500 calorieën per dag is aan de lage kant van het spectrum.

In de eerste plaats voor een definitie … Voor een dieet te worden beschouwd lage calorie, de willekeurige cutoff punt is 1200 calorieën per dag. Iets minder dan dat wordt beschouwd als een dieet een calorie-arm. Het is duidelijk dat het hele idee van een calorie-arm dieet is om snel gewicht te verliezen, maar nogmaals – het kan heel gevaarlijk, dus het moet altijd grondig worden gepland met een voedingsdeskundige ofuw huisarts.

Het is bekend dat de beste manier om gewicht te verliezen is om meer calorieën verbranden dan je eet. U kunt dit doen door het verbranden van meer of minder eten. Je lichaam heeft een bepaald aantal calorieën gewoon bestaan. Als je niet genoeg eet, de theorie is dat je energie nodig zal worden genomen uit het vet calorieën in je lichaam.

Het probleem is, ons lichaam is erg slim. Het zal niet gewoon blijven verbranden hetzelfde aantal calorieën en het nemen van de overtollige uit vet. Je lichaam weet nietdat je op een dieet. Het zal denken dat je honger. Te helpen houden je in leven, zal het bezuinigen manier op het aantal calorieën dat wordt gebruikt. Om dit te doen zal vertragen uw stofwisseling en zal beginnen met het eten weg naar je spiermassa – om het calorieën nodig.

Over een lange termijn, is dit rampzalig. Uw spieren verbranden veel meer calorieën dan je vet, dus als je ze verliest, het heeft niet alleen een slecht effect op je lichaam, maar het beïnvloedt ook je vermogen om gewicht te weren in de toekomst.De 500 calorieën dieet, als een van de diëten voor snel gewichtsverlies – werken … maar slechts voor een korte termijn.

De negatieve effecten kunnen variëren, afhankelijk van je lichaam het type, hoogte, niveau van activiteit, algemene gezondheid en geslacht. 500 calorieën per dag voldoende kan zijn voor sommige mensen voor een korte tijd.

Voor de overgrote meerderheid van ons, vooral als we extra gewicht dragen, eten slechts 500 calorieën per dag is letterlijk van de honger ons lichaam. Het meest waarschijnlijk, heb je al rekening in 2000 tot 5000 (ofmeer) calorieën per dag en plotseling dalen tot 500 zal je lichaam onmiddellijk naar in honger-modus. Ja, je metabolisme vertraagt weg naar beneden om energie te besparen.

Onze lichamen zijn heel flexibel. In een zeer korte tijd leert u om te overleven op 500 calorieën per dag. (Tenminste totdat je uitgeput van calorieën te verbranden dan … ga je in een coma raken en overlijden.)

Gelukkig, de meerderheid van ons te beëindigen onze dieet voordat dat gebeurt. Zodra uw dieet is voorbij, en ga jeterug naar je oude eetgewoonten – zoals we dat allemaal doen – heb je een plotselinge gewichtstoename. Eigenlijk heb je meer gewicht dan je zou hebben, had je nooit gegaan op een dieet te beginnen. Diëten voor snel gewichtsverlies gewoon niet werken. Plus, want je hebt zo veel spiermassa verloren, het maakt het veel moeilijker te handhaven uw gewicht in de toekomst.

De meest effectieve methode voor het bepalen van een gezonde, leefbare dagelijkse calorie-niveau, is met behulp van een BMR / AMR rekenmachine. Het zal u vertellen hoehoeveel calorieën zijn nodig om uw gezondheid en uw levensstijl te ondersteunen. Als je eenmaal weet hoeveel calorieën je nodig hebt om uw gewicht te behouden, dan kun je aftrekken van 500 calorieën per dag, en je hebt een van de ideale diëten voor snel gewichtsverlies succes.

Uiteraard, de massa en lichaamsgrootte van de vrouwen is dramatisch anders dan die van mannen. Dat betekent, moeten ze een verschillend aantal calorieën om te overleven. Terwijl de gemiddelde man kan eten 1500-1600 calorieën per dag, kan de gemiddelde vrouw alleen te eten1200 tot 1300 calorieën per dag. U moet uw arts te raadplegen voordat u een dieet, de veiligheid voorop hoort te staan.

Dus, om het inpakken … op het gebied van diëten om snel gewicht te verliezen, de 500 calorieën per dag eten is erg populair. Het zal werken om u te helpen gewicht te verliezen, maar het kan erg gevaarlijk zijn – en uw gewicht verlies is slechts tijdelijk op zijn best. U moet nooit bezuinigen, dat dramatisch op je calorieën zonder de constante controle en het toezicht van een arts.

Opkrijg je GRATIS exemplaar van mijn "Fast Weight Loss Tips!" mini-cursus, en om meer te weten over de beste manieren om gewicht te verliezen, kijk op mijn website nu.

See Also : Putty Knives Biscuits flixya.com/blog/bogumiljand flixya.com/blog/aleksyczeslawk

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s