Gedeelte dieet

Het eten van een portie dieet is een stuk eenvoudiger dan u misschien denkt. Met een dieet als deze er zijn geen regels, behalve om minder te eten. U hoeft geen dure supplementen kopen, ga naar bijeenkomsten per week, deelnemen aan een sportschool (hoewel er niets mis met de uitoefening), of eten bizarre voedsel om het gewicht u wilt verliezen. Alles wat je hoeft te doen is vermeld in de naam van het dieet, je hoeft alleen te consumeren controle van de porties voedsel jou.

Enorme borden in de VerenigdeStaten en hinderlijk grote delen van de restaurants bleken de Amerikanen in de veelvraten als het gaat om voeding en diëten. Controle over de porties is niet iets dat mensen over na te denken wanneer het tijd voor het diner komt. Zeker niet een diner dat smaakt echt geweldig. Mensen hebben de neiging om meer te eten, omdat ze de drang hebben om hun bord te vullen en omdat het voedsel, maar het kan heerlijk zijn, is niet altijd de meest voedzame en je lichaam is nog steeds vertel je het is honger. Natuurlijk, devoor de hand liggende reden waarom mensen hebben een moeilijke tijd controleren van hun porties is dat de meeste borden zijn veel groter dan een normale grootte maaltijd zou moeten zijn.

Heb je ooit Lees de etiketten op uw producten voor de bereiding? Als je een diner, en voor te bereiden precies de gedeelten vermeld op de verpakking, waar iedereen alleen wat ze moeten hebben volgens het etiket, zult u waarschijnlijk merken een groot verschil in de hoeveelheid voedsel die je krijgt. Portiegrootte genoteerd op conservenblikken zijnveel kleiner dat wat we eigenlijk op onze platen.

Normale porties in restaurants en zelfs die thuis zijn twee tot drie keer een 'portie', zoals genormaliseerd door de etikettering van levensmiddelen wetten. Plus, mensen zijn niet vertrouwd met de tekenen dat hun lichaam geeft wanneer het vol is, waardoor ze meer eten en minder te verliezen omdat ze niet begrijpen wat een gedeelte dieet doet en hoe het werkt aan het lichaam bieden de met de voeding die het moet zonder teveel te eten. Hier is een manier omkijken: een dek van kaarten of de palm van je hand is ongeveer een 4 ounce portie vlees, een vrouwelijk vuist is ongeveer de grootte van een portie fruit of groente, en een afgeronde handvol is de portie van de meeste snacks.

Als u wilt dat om minder te eten en het dieet beginnen met een controle over de porties, probeer dan het drinken van een glas water of melk 10 tot 20 minuten voordat je eet. Dit zal uw maag te geven een vollediger te starten, en u helpen om minder voedsel te consumeren. Proberen met behulp van een kleiner bord dan een bord,omdat u in staat zullen zijn om het visuele effect dat het vol zonder teveel te eten krijgen. Als je naar een restaurant, overweeg dan het bestellen van een kleine maaltijd of een half-gedeelte van iets. Als dat geen optie is, vraag hen dan wanneer je om de maaltijd in tweeën verdeeld en box it up te gaan voordat ze zelfs te brengen aan jou. Dan zul je minder geneigd om je bord af daar. U kunt ook kopen controle over de porties platen die je laten zien hoeveel voedsel is te veel eten en het is daar op je bord als eenconstante herinnering niet te veel eten.

Eet langzaam, ook. Te veel mensen eten zo snel dat hun lichaam niet eens volheid aangeven totdat ze al overeaten. Het kan maximaal 20 minuten duren voor je lichaam naar je hersenen vertellen dat het vol is. In die tijd kun je gegeten hebt veel te veel eten en helemaal volgestouwd jezelf. Daarom is het een goede reden om langzaam te eten en op een dieet oefening een goede controle over de porties.

Zelfbeheersing is een groot deel van een deel dieet alsgoed. Ja, je moet gewoon minder eten wanneer op een dieet zoals dit. Maar met behulp van de tips in dit artikel genoemde, zoals alleen het eten van een halve portie in restaurants, of het kopen van een deel de controle plaat, of langzaam eten, dan kunt u de ontwikkeling van de discipline om je slechte gewoonten te overwinnen en uiteindelijk verliest de extra kilo's die u wilt.

Recommend : Miter Saws Hammer Drills Knobs flixya.com/blog/jacekantonir

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s