Stellen Dieet – Get Together Gezond

Proberen om gewicht te verliezen kan een uitdaging voor iedereen zijn. Het kan gemakkelijker worden gemaakt als je op een paren dieet met je partner. Het is niet ongewoon voor mensen om gewichtstoename zodra ze wonen met hun partner, omdat het is leuk om samen te eten en in de meeste gevallen is men geneigd te houden met het verbruik van de andere partner. Woon samen met uw partner is bijna synoniem aan het verkrijgen van gewicht bij elkaar.

Het is moeilijk om gewicht te verliezen, terwijl je partner krijgt om iets goed te eten voorvan je. Als hij of zij is overgewicht ook zou het niet een slecht idee om op een dieet koppels samen gaan. Dat moet het gemakkelijker maken voor jullie beiden. Op deze manier krijgt men niet de verleiding om voedsel te stelen zijn of haar partner en dieet breken. U kunt ook uw partner aan te moedigen als je ziet hem of haar verslappen uitgeschakeld.

Voordat u begint met een dieet samen, moet u het ermee eens dat beide partijen bereid zijn om deel te nemen. Alleen wanneer beide u klaar bent kan een paren dieetsuccesvol. Bespreek uw plannen en dieet regime met je partner. Beslissen welke voedingsmiddelen en dranken uit te snijden uit uw gebruikelijke maaltijd. Gaan op een dieet samen zullen leiden tot een aantal offers en compromissen van beide kanten.

Houd een dagboek bij te plannen schrijven belangrijke aanwijzingen voor uw dieet. Schrijf je streefgewicht, doelstellingen, beperkingen en menu in je dagboek. Het zal gemakkelijker om te zien of je verliest gewicht door het hercoderen van elkaars gewicht in het tijdschrift. Het zal ookduidelijk wanneer de ene partner wordt verslappen uitgeschakeld en moet worden geduwd te houden aan het dieet plan.

Doe je boodschappen bij elkaar. U kunt zowel beslissen welke gezonde voedingsmiddelen of dranken te kopen. Krijgen hier voedsel dat zowel van u zullen genieten van het eten. Boodschappen samen voorkomt ook vreemdgaan. U zult niet in staat zijn om junk food te kopen met je partner te kijken wat je in de levensmiddelenhandel winkelwagen. Probeer te vermijden dat langs de chocolade en chips rijstrook.

Als je niet kan doen zonder chips of chocolade, krijgt degene diedie laag in zout, suiker, vet en koolhydraten. Het is OK om te genieten van uw favoriete chocolade of snacks, maar slechts eenmaal of tweemaal per maand. Koop alleen een zak chips of een reep chocola. Maak deze bijzondere hapjes je beloning voor het bereiken van uw maandelijkse doel of streefgewicht. Delen en eten met je partner, zodat je niet de verleiding om de hele zak chips eten.

Vergeet niet dat u op dieet bent na paren wanneer u dineren. Lessen van het aantal keren per week dat je uit eten gaan. Gesnedendelen of splitsing van de maaltijd met je partner, zodat u niet te wennen aan het eten weer veel. Vermijd fast-food restaurants die dienen mesten voedsel, zoals hamburgers, frieten en pizza. Maak een lijst van gezonde restaurants in je dagboek, zodat u kunt controleren wanneer jullie willen eten.

Meld je aan voor een oefening routine in de sportschool. Stel een fitness instructeur over oefeningsroutines voor koppels. Sporten u zowel genieten, net zoals racquetball of zwemmen. Concentreer je op de sporten voor twee, zoalsbadminton en tennis. U kunt natuurlijk ook overschakelen naar een andere sport zoals fietsen als tennis begint te vervelen. Zoek uit wat anderen doen als ze gaan op een dieet koppels, ze zouden kunnen hebben interessante suggesties die dat kan doen leuk om.

Visit : Hammer Drills Staples Wrenches flixya.com/blog/czeslawajuliam flixya.com/blog/henrykaleksys

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s