De Top 5 Diet mythen ontmaskerd

Mythe Een: Het consumeren van vetvrije voeding kan u helpen verschuiving van het gewicht

Hoewel na een vetarme maaltijd plan kan je helpen om die extra ponden shift-, gezondheids-ambtenaren adviseren tegen het verwijderen van vet uit uw voeding volledig kan diabetes leiden tot obesitas en.

Maar ook als essentieel voor uw gezondheid (ervoor zorgen dat je hersenen, hart en andere organen werken op optimale capaciteit); eten wat vet kan ook goed zijn om gewicht te verliezen omdat het onderdrukt het hormoonin je lichaam waardoor je honger hebt, ook tijdens peptiden die voelt u zich tevreden los te laten.

Mythe 2: Diet drankjes, smoothies en sappen ontslakt zijn goed voor dieet

Wetenschappers hebben ontdekt dat frisdranken, sappen en smoothies (met name die suiker bevatten) daadwerkelijk kan gewichtstoename veroorzaken als ze uw lichaam te misleiden om te geloven dat er minder calorieën ingenomen dan het eigenlijk is.

Evenzo light-frisdranken kunnen ook aanzetten tot gewichtstoename als dekunstmatige zoetstoffen die zij bevatten kunnen verbeteren cravings voor calorierijke voedingsmiddelen.

Mythe 3: Energie bars kan leiden tot verlies aan te moedigen gewicht

Energy bars zijn in wezen verwerkte levensmiddelen die snel worden opgenomen in het lichaam. Bijgevolg kunnen zij niet nodig zoveel energie als Whole Foods om te worden verteerd, waardoor ze een slechte vervanger voor de hele voedingsmiddelen.

Mythe 4: Knabbelen op voedsel de hele tijd zal stimuleren je metabolisme en veroorzaken gewichtsverlies

Hoewel jemag nooit verhongeren jezelf, vooral als je wil op dieet, snoepen de hele dag kan worden net zo nutteloos.

De complicatie met tussendoortjes is dat het lichaam de interne klok waardoor het moeilijk aan te boren in honger signalen met elkaar verwart. Evenzo door knabbelen, zelfs op gezonde maaltijden, is er een risico dat je meer dan je calorie-inname geadviseerd innemen.

Mythe 5: U kunt innemen wat je hunkert zo lang als je regelmatig traint

Werken is van essentieel belang om uitextra gewicht te verliezen, maar als je het eten van veel calorierijke maaltijden, dan kan dit een verzwakking van de hoeveelheid calorieën die je verbrandt tijdens het werk uit. De sleutel tot het krijgen in vorm succesvol is om toezicht te houden uw voedsel maten en training per dag. Uit te werken kan helpen om uw verlangens te beperken en uw gewicht beheersbaar te houden.

Voor een gezonde risico vrije gewichtsverlies, is het altijd aangeraden dat je dieet op te nemen dagelijkse oefening met een voedzaam, maar als je moeite om verbetering van uwgewichtsverlies, vervolgens het nemen van een geloofwaardige gewichtsverlies pil kan helpen.

Wetenschappelijk getest gewichtsverlies producten bieden u de helpende hand die je nodig hebt om uw dieet plan te stimuleren en het gewicht 100% veilig en verliezen natuurlijk.

Related : Snap Ring Pliers Figures Collated Nails flixya.com/blog/trudyshubert

This entry was posted in Diet Articles and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s